گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با معدن نیوز؛

جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با تمرکز بر بومی سازی در دی ماه برگزار می شود/ فولادسازان آماده حمایت های مالی و دانشی از تامین کنندگان داخلی

جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با تمرکز بر بومی سازی در دی ماه برگزار می شود/ فولادسازان آماده حمایت های مالی و دانشی از تامین کنندگان داخلی
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: جشنواره ملی فولاد یک رخداد متفاوت است و هیچگونه هم پوشانی با سایر اقدامات در حوزه فولاد نداشته و تمرکز آن بر روی بومی سازی است.
  بزرگنمايي:

محمد ناظمی هرندی در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز گفت: در فولاد مبارکه طی سال های اخیر عملکردهای مطلوبی به ثبت رسید.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: در این سال ها شاهد توسعه ظرفیت ها و افزایش ظرفیت تولید بودیم و گام های موثری در این زمینه برداشته شد. علاوه بر ظرفیت های ایجاد شده، طرح های توسعه ای نیز در فولاد مبارکه دنبال می شود و طبق برنامه در حال اجراست.

ناظمی با اشاره به شرایطی که تحریم برای صنعت فولاد ایجاد کرده اظهار داشت: در چنین وضعیتی نیاز است، کسانی که در مجموعه صنعت حضور داشته و تمامی ذی نفعان این صنعت، ارتباطات موثرتر و اثربخش تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران که در دی ماه برگزار می گردد، شرایط این ارتباط اثربخش و موثر را فراهم می کند و نیاز است که تمامی رسانه ها در این زمینه حمایت های لازم را داشته باشند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه این رویداد را یک رویداد متفاوت خواهد و گفت: جشنواره ملی فولاد یک رخداد متفاوت است و هیچگونه هم پوشانی با سایر اقدامات در حوزه فولاد نداشته و تمرکز آن بر روی بومی سازی است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را شناسایی شرکت هایی که به طور بالقوه و بالفعل در حوزه تامین تجهیزات و قطعات و مواد اولیه صنعت فولاد فعال هستند دانست و افزود: کسانی که توانایی تامین، بخشی از نیاز این صنعت که اکنون از خارج تامین می گردد را دارند در این رویداد گرد هم آمده تا از سوی فولادسازان حمایت های ویژه مالی و دانشی از آنها صورت گیرد تا شاید روزی را ببینیم که صنعت فولاد هیچگونه وابستگی به خارج از کشور نداشته باشد و در شرایط پر تنش تحریم هم قادر به تامین نیاز خود از داخل باشد.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد