گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفت و گو با معدن نیوز؛

فولاد آلیاژی ایران برنامه تولید ۴۹۰ هزار تن محصول در سال جاری را دارد/ سهم ۲۳ درصدی صادرات از مجموع فروش سال جاری شرکت/ ظرفیت فولاد آلیاژی ایران به ۱.۱ میلیون تن می رسد

فولاد آلیاژی ایران برنامه تولید ۴۹۰ هزار تن محصول در سال جاری را دارد/ سهم ۲۳ درصدی صادرات از مجموع فروش سال جاری شرکت/ ظرفیت فولاد آلیاژی ایران به ۱.۱ میلیون تن می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران از برنامه این شرکت برای تولید ۴۹۰ هزار تن محصول و فروش ۴۴۰ هزار تن در سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان ۱۰۰ هزار تن فروش صادراتی خواهد بود.
  بزرگنمايي:

سید رضا سیفتی در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران که تولیدکننده انواع فولادهای آلیاژی در مقاطع گرد، چهارگوش، تسمه و کلاف است برنامه تولید 480 تا 490 هزار تن و فروش 440 هزار تن محصول در سال جاری را دارد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران افزود: از این میزان فروش برنامه صادرات 100 هزار تن محصول را داریم.

وی با بیان اینکه موارد مصرف محصولات این شرکت در صنایع خودروسازی، کشتی سازی، نفت و گاز و شرکت های نوردی کاربرد دارد اظهار داشت: صادرات شرکت عمدتا به کشورهای اروپایی صورت می گیرد. البته مقادیری نیز به ترکیه و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

سیفتی ادامه داد: به دلیل شرایط سیاسی که بر روابط کشور حاکم شد قاعدتا محدودیت هایی در بحث صادرات ایجاد خواهد شد که در تلاشیم این محدودیت ها را نیز مدیریت کرده تا قادر به تحقق برنامه های از پیش تعیین شده برای شرکت باشیم.

وی تصریح کرد: تولیدات این شرکت در راستای سیاست های استراتژیک حاکم بر صنایع خودرویی، معدنی و نفت و گاز بوده و سعی شده با افزودن محصولاتی به سبد تولیدات شرکت، به تمام نیازهای داخلی پاسخ داده شود. همچنین در تلاشیم محصولاتی از قبیل فولادهای سوپاپ و فنر لول که تاکنون وارداتی بوده را نیز تولید نماییم. علاوه بر تولید محصولات جدید به فکر افزایش 600 هزار تنی ظرفیت تولید از طریق اجرای طرح توسعه در شرکت هستیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران افزود: انتظار ما این است که با راه اندازی طرح توسعه تا دو سال آینده، ظرفیت فولاد آلیاژی ایران به بیش از یک میلیون و 100 هزار تن برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد