فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

آرسلورمیتال با قدرت بیشتری وارد بازار هند می شود

آرسلورمیتال با قدرت بیشتری وارد بازار هند می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - آرسلورمیتال که به تازگی موفق به خرید اسار (Essar) هند شده، برنامه ریزی کرده تا یک واحد جدید فولادی به ظرفیت ۳ تا ۶ میلیون تن در نزدیکی بندر Paradip در اودیشا (Odisha) بسازد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این پروژه شامل ساخت یک کارخانه فولاد جدید و ارتقا ظرفیت فولاد اسار بین 12 تا 15 میلیون تن با مجموع سرمایه گذاری 800 میلیارد روپیه است.

در فاز نخست، یک کوره کک جدید با ظرفیت اسمی 1.35 میلیون تن، یک کارخانه کنسانتره سازی به ظرفیت 1.7 میلیون تن، یک دستگاه ریخته گری اسلب با یک میلیون تن ظرفیت، یک واحد فرآوری کنسانتره آهن به ظرفیت 6 میلیون تن و یک واحد فراوری گندله ساخته خواهد شد و در مرحله بعد آرسلورمیتال یک کوره کک دیگر به ظرفیت 1.2 میلیون تن، یک کوره بلند به ظرفیت 4 میلیون تن و یک کوره اکسیژن سوز به ظرفیت 5.2 میلیون تن به مجموعه مذکور اضافه خواهد شد. ظریت تولید سالانه واحد تا سال 2024 به 8.5 میلیون تن خواهد رسید.

علاوه بر این، یک کارخانه جدید کوره القایی در بندر Paradip ساخته خواهد شد و این کارخانه آهن اسفنجی را برای پر کردن خلا تقاضای مواد اولیه برای کارخانه های فولادی جدید که قرار است در سال های 2021 تا 2022 راه اندازی شوند، فراهم می آورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد