صنایع معدنی

فردا صورت می گیرد؛

تودیع و معارفه رئیس هیئت عامل ایمیدرو با حضور وزیر صمت

تودیع و معارفه رئیس هیئت عامل ایمیدرو با حضور وزیر صمت
پایگاه خبری معدن نیوز - مراسم تکریم و معارفه روسای هیات عامل ایمیدرو فردا دوشنبه ۲۶ آذر ماه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در ایمیدرو برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارشمعدن نیوز، فردا از ساعت 14 تا 15:30 با حضور مقامات عالی و تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران شرکت های خصوصی، روسای تشکل ها و مدیران دولتی، معارفه خداداد غریب پور رئیس جدید هیئت عامل ایمیدرو برگزار می شود. همچنین برنامه ای نیز برای تکریم مهدی کرباسیان رییس سابق و جمشید ملارحمان سرپرست سابق هیات عامل ایمیدرو برگزار خواهد شد.

کرباسیان در جایگاه یازدهمین رئیس هیئت عامل ایمیدرو، سکان هدایت این سازمان را از شهریور 92 تا مهر ماه 97 در اختیار داشت و اکنون خداداد غریب پور به عنوان دوازدهمین رئیس هیئت عامل ایمیدرو، سکاندار بزرگ ترین سازمان بخش معدن و صنایع معدنی ایران می شود.
غریب پور اواخر هفته گذشته با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت، ریاست ایمیدرو و معاونت وزارت صنعت معدن و تجارت را در اختیار گرفت. وی پیشتر تجربه مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، فرمانداری شهرستان بویراحمد در دولت اصلاحات و مدیرعاملی پتروشیمی شازند را در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده است.
از دیگر سوابق وی می توان به مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) اشاره کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد