فولاد و آهن

سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی سمنانی ها در صنایع فولاد/ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در انتظار صدور مجوز و جواز تاسیس

سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی سمنانی ها در صنایع فولاد/ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در انتظار صدور مجوز و جواز تاسیس
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برنامه‌ریزی برای توسعه صنایع فولادی در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که با افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های این حوزه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ شغل در این استان ایجاد شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بهروز اسودی صنایع فولادی را از ظرفیت‌های مهم صنعتی در این استان برشمرد و اظهار داشت: ظرفیت تولید استان در صنایع فولادی در حال حاضر بالغ بر 2.5 میلیون تن است.

وی با بیان اینکه سمنان ظرفیت تولید محصولات فولادی زیادی دارد ادامه داد: این میزان تولید با بهره‌برداری از طرح‌های در حال تأسیس به رقم بیشتری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت 37 واحد تولیدی در بخش فولاد این استان خبر داد و گفت: صنایع فولادی از اشتغال‌زاترین بخش‌های صنعتی در استان هستند.

اسودی با اشاره به تنوع تولید در صنایع فولادی این استان خاطرنشان کرد: شمش و ورق فولادی، تولید انواع میلگرد و محصولات فولادی، لوله و پروفیل و غیره از مهم‌ترین محصولات فولادی در واحدهای فعال این استان است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره میزان سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع فولادی این استان بیان کرد: بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال در صنایع فولادی استان سرمایه‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به صدور مجوزها و جواز تأسیس جدید بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال دیگر نیز در این بخش سرمایه‌گذاری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور 29 مجوز جدید برای صنایع فولادی استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 2 هزار و 400 نفر در واحدهای فعال استان مشغول به‌کارند که این رقم با راه‌اندازی واحدهای جدید به حدود پنج هزار نفر افزایش می‌یابد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد