آلومینیوم و مس

مدیرعامل شرکت مس در بازدید از کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه/ تا پایان دی‌ماه بهره‌برداری آزمایشی با تولید ۲۰۰۰ تن اسید استارت می خورد

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه/ تا پایان دی‌ماه بهره‌برداری آزمایشی با تولید ۲۰۰۰ تن اسید استارت می خورد
معدن نیوز - در بازدید مدیرعامل شرکت مس از آخرین مراحل پیشرفت کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه اعلام شد: پیشرفت فیزیکی پروژه به بیش از ۹۰ درصد رسیده و این طرح تا دی ماه به بهره برداری آزمایشی می رسد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عصر امروز، مهندس محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس از آخرین وضعیت پیشرفت کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه بازدید کرد.
بر اساس این گزارش و با توجه به این که طرح اسید سولفوریک مس سرچشمه، در مراحل نهایی راه‌اندازی قرار گرفته است، مدیرعامل شرکت مس عصر امروز از آخرین مراحل پیشرفت این پروژه به منظور رفع اشکالات احتمالی و تسریع در بهره‌برداری در موعد مقرر بازدید کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت مس مهمترین طرح محیط زیستی شرکت مس بر پایه تعهدی که این شرکت به کمیته زیربنایی هیات دولت در سال 95 داده است تا پایان سال 97 باید به بهره‌برداری برسد تا دیگر هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی محیط زیستی برای این صنعت پایه کشور وجود نداشته باشد.
وی همچنین تاکید کرد: این پروژه هم اکنون بیش از 90درصد پیشرفت داشته است و تا پایان دی‌ماه بهره‌برداری آزمایشی با تولید 2000 تن اسید استارت خواهد خورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد