ورزش بنگاه ها

سرمربی فولاد سیرجان: تهدیدی برای غفور پیدا کرده‌ام

سرمربی فولاد سیرجان: تهدیدی برای غفور پیدا کرده‌ام
پایگاه خبری معدن نیوز -سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان، گفت: بازیکنی پیدا کرده‌ام که در آینده نزدیک تهدیدی برای «امیر غفور» در پست پشت خط زن خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، «محمدرضا دامغانی» پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: از نظر فنی و روانی بر حریف برتری داشتیم و به پیروزی رسیدیم. می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم ولی با برنامه بازی کردیم.
وی افزود: بازیکنی به نام «سعید رنجبر» را در دامغان پیدا کرده‌ام که امروز در پست پشت خط زن بازی می‌کرد و در آینده تهدیدی برای بازیکنان ملی‌پوش در این پست خواهد بود. این بازیکن نیم فصل نخست لیگ را جلوی تلویزیون نگاه می‌کرد، اما در مسابقه امروز یک مهره تاثیرگذار برای ما بود.
دامغانی درباره اهمیت برد مقابل سایپا گفت: پیروزی در مسابقه امروز جایگاه ما را در جدول رده‌بندی خیلی بهتر کرد و امیدوارم شروعی برای نتایج بهتر ما در ادامه فصل باشد.
«مهدی مهدوی» کاپیتان فولادسیرجان هم درباره شرایط این تیم گفت: مسئولین تیم همه امکاناتی که یک ورزشکار نیاز دارد در اختیار ما گذاشته‌اند و به این دلیل همه فکر و ذکر ما والیبال است. فکر می‌کنم فولاد تنها تیم این فصل است که به همه تعهدات خود طبق قرارداد عمل کرده‌است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد