اقتصاد و صنعت

صعود قیمت نفت در بازارهای جهانی/ نفت اوپک در سربالایی قیمت

صعود قیمت نفت در بازارهای جهانی/ نفت اوپک در سربالایی قیمت
پایگاه خبری معدن نیوز- بررسی قیمت انواع نفت در بازار‌های جهانی نشان از افزایش قیمت قابل توجه حکایت دارد به گونه‌ای که هر بشکه نفت خام افزایش ۳.۰۷ دلاری، هر بشکه نفت برنت افزایش ۳.۰۵ دلاری، هر بشکه نفت اوپک افزایش ۳.۱ دلاری و هر بشکه نفت کوره افزایش ۰.۱۰۱۲ دلاری داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بررسی قیمت نفت خام در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی نشان می‌دهد این نفت تنها در 3 روز ارزش گذاری شد.

هر بشکه نفت خام در هفدهمین روز از دی ماه به ارزش 48.63 دلار قیمت گذاری شد، در دومین روز مورد معامله هر بشکه نفت به قیمت 51.74 دلار جهش کرد که بیشترین رقم ثبت شده برای نفت خام طی مدت زمان مذکور بود.

پس از آن هر بشکه نفت خام با افت جزئی قیمت در رقم 51.7 دلار خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت خام نشان از افزایش 3.07 دلاری به ازای هر بشکه دارد.نفت برنت رفتاری مشابه نفت خام را برای خود ثبت کرد.

هر بشکه نفت برنت در هفدهمین روز از دی ماه به ارزش 57.5 دلار خرید و فروش شد، در بست و یکمین روز از دی ماه هر بشکه نفت به رقم 60.62 دلار رشد کرد که این رقم بیشترین میزان ثبت شده نفت برنت است.

در بیست و دومین روز از دی ماه، نفت برنت با افت چند سنتی به رقم 60.55 دلار مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت ثبت شده طی هفته گذشته میلادی از افزایش 3.05 دلاری برای نفت برنت خبر می‌دهد.نفت اوپک در در هفته گذشته میلادی طی 4 روز قیمت گذاری شد.

هر بشکه نفت اوپک در هفدهمین روز از دی ماه به قیمت 55.14 دلار ارزش گذاری شد، روز پس از آن با افزایش بیش از یک دلاری به رقم 56.43 دلار رسید.

در سومین روز مورد معامله قیمت نفت اوپک افت چند سنتی را تجربه کرد و به رقم 56.11 دلار رسید و در نهایت در آخرین روز قیمت گذاری، رقم 58.24 دلار را از آن خود کرده است.

نفت اوپک طی هفته گذشته میلادی افزایش 3.1 دلاری داشته است.نفت کوره در هفته گذشته میلادی در 2 روز قیمت گذاری شد.

هر بشکه نفت کوره در هفدهمین روز از دی ماه به ارزش 1.7843 دلار و در بیست و یکمین روز از دی ماه به ارزش 1.8855 دلار ارزش گذاری شد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت کوره طی مدت زمان مذکور از افزایش 0.1012 دلاری خبر می‌دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد