فولاد و آهن

بازتاب خبر تولید ورق گرم فولاد سبا در رسانه های خارجی؛ تولید در دسامبر به بالاترین حد خود رسید/ فولاد مبارکه همچنان به تامین نیاز داخلی می پردازد

بازتاب خبر تولید ورق گرم فولاد سبا در رسانه های خارجی؛ تولید در دسامبر به بالاترین حد خود رسید/ فولاد مبارکه همچنان به تامین نیاز داخلی می پردازد
پایگاه خبری معدن نیوز - مجتمع فولاد سبا وابسته به فولاد مبارکه در دسامبر سال گذشته حدود ۱۰۶ هزار تن ورق گرم تولید کرد که ۸۸ درصد آن از نوع ورق گرم با ضخامت ۲ میلیمتر بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، خبر رکورد تولید ورق در مجتمع فولاد سبا در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت. در گزارش این رسانه ها آمده است، در سال های اخیر تولید ورق گرم با ضخامت 2 میلیمتر افزایش داشته تا به تقاضای داخلی پاسخ دهد.

فولاد سبا به تازگی کوره قوس الکتریکی جدیدی را نصب و وارد مدار تولید خود کرده بود تا ظرفیت سالانه واحد مذاب و تولید بیلت به ترتیب به 1.6 میلیون و تن و 700 هزار تن افزایش یابد.

در ماه دسامبر تولید آهن اسفنجی فولاد مبارکه در سطح بالا و حدود 250 هزار تن گزارش شده و شرکت های تابعه نیز 63 هزار و 600 تن آهن اسفنجی تولید کردند که سطح جدیدی در تولیدات بود.

فولاد مبارکه برنامه ریزی کرده تا تولید را تا پایان سال جاری (1397) به 9.4 میلیون تن برساند درحالی که در سال قبل 8.6 میلیون تن تولید داشت.

سهم عمده محصولات فولاد مبارکه به جهت تاقاضای داخلی همچنان در بازار داخلی عرضه می شود و تنها بخشی از محصولات فولادی به جهت حفظ سهم بازار صادرات، به بازارهای خارجی عرضه می گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد