فولاد و آهن

فولاد هرمزگان به سود ۹۵۳ ریالی رسید/ رشد چشمگیر ۶۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل

فولاد هرمزگان به سود ۹۵۳ ریالی رسید/ رشد چشمگیر ۶۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل
پایگاه خبری معدن نیوز - فولاد هرمزگان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ به ازای هر سهم ۹۵۳ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲۷ درصد رشد داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رشد 627 درصدی فولاد هرمزگان عمدتا بخاطر افزایش 30 درصدی فروش و نیز افزایش 1,750 درصدی سایر درآمدهای عملیاتی می باشد.

گفتنی است فولاد هرمزگان در 9 ماهه اول سال مبلغ 14,298 میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.

این شرکت در اهداف و راهبردهای آتی خود، افزایش فروش محصولات با تاکید بر محصولات با ارزش افزوده بالاتر، افزایش مقدار تولید به 1.5 میلیون تن و افزایش فروش با تمرکز بر بازار صادرات را متصور شده است.

همچنین در گزارش عملکرد 9 ماهه فولاد هرمزگان، پیش بینی شده در سه ماهه پایانی سال ٩٧ قیمت فروش محصولات صادراتی نسبت به قیمت فروش در سه ماهه چهارم سال ٩6 رشد چندانی نداشته باشد.

همچنین درباره وضعیت خرید و نرخ های خرید نیز این شرکت اعلام کرده از آنجاییکه نرخ گندله متاثر از نرخ شمش بوده و 21 درصد شمش خوزستان می باشد، به تبع افزایش در قیمت شمش، با افزایش قیمت گندله مواجه می شویم. ھمچنین با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت الکترود در سه ماهه پایان سال ٩6 و اتمام موجودی از محل خرید های قبلی با افزایش اثر در بهای تمام شده این کالای استراتژیک مواجه خواھیم بود. ضمن اینکه با افزایش نرخ ارز قطعا در کالاھای نظیر اقلام نسوز و مواد اولیه و قطعات وارداتی شاهد افزایش قیمت خواھیم بود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد