سنگ آهن و ذغال سنگ

جهانگیری برای چه به کرمان می رود؟

جهانگیری برای چه به کرمان می رود؟
پایگاه خبری معدن نیوز - قرار است سه شنبه دوم بهمن ماه سال جاری اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به کرمان سفر کند تا ۳ طرح مهم زنجیره فولاد شرکت میدکو را رسما افتتاح نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمان سه طرح مهم زنجیره فولاد شرکت میدکو شامل 2 طرح گندله سازی و یک طرح فولاد سازی با سرمایه گذاری حدود 3 هزار میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.
با افتتاح این طرح ها، جمعا برای 1200 نفر اشتغال مستقیم و برای 13 هزار و 500 نفر دیگر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است، این طرح ها شامل پروژه فولادسازی بردسیر، گندله سنگ آهن سیرجان و گندله سنگ آهن بوتیا می باشند.

اجرای فولادسازی بردسیر که قرار است سالانه یک میلیون تن شمش فولادی تولید نماید با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومان از مهر ماه 92 آغاز شده است. با افتتاح این طرح برای 600 نفر به صورت مستقیم و 6500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

همچنین با راه اندازی گندله سازی سیرجان که ظرفیتی معادل 2.5 میلیون تن گندله داشته و با سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان راه اندازی می شود، برای 300 نفر به صورت مستقیم و 3500 نفر به صورت غیر مستقیم اشغال ایجاد خواهد شد. اجرای این طرح از آبان 92 آغاز شده بود.

و اما طرح گندله سازی بوتیا به ظرفیت 2.5 میلیون تن گندله با سرمایه گذاری 700 میلیارد تومان از اردیبهشت 94 آغاز شده و قرار است 300 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول به کار شوند. همچنین 3500 نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت خواهند نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد