آلومینیوم و مس

واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی-هرمزال بدون برگزاری مزایده/ مپنا مالک جدید آلومینوم المهدی شد

واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی-هرمزال بدون برگزاری مزایده/ مپنا مالک جدید آلومینوم المهدی شد
پایگاه خبری معدن نیوز - سازمان خصوصی‌‌سازی شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال را "بدون برگزاری مزایده و از طریق مذاکره" به شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) واگذار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: به دلیل عدم ایفای برخی تعهدات از سوی خریدار قبلی سهام شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال(شرکت فروآلیاژ گنو) و حال شدن دین مشارالیه، سازمان خصوصی سازی اقدام به انتشار فراخوان در خصوص جایگزینی خریدار قبلی نموده و پس از بررسی پیشنهادهای رسیده، قرارداد جایگزین با "شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی(مپنا)" منعقد گردید.

امید است با همدلی و همراهی کلیه مسئولین و مقامات کشوری و محلی، شاهد رونق کامل دو مجموعه موثر اقتصادی باشیم.

این گزارش می افزاید: سازمان خصوصی‌‌سازی شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال را "بدون برگزاری مزایده و از طریق مذاکره" در حالی به شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران(مپنا) واگذار کرده که برای این واگذاری مزایده‌ای برگزار نشده است.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید نحوه واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال به خریدار جدید این شرکت که مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران(مپنا) است، آیا نویدبخش حاشیه‌ای دیگر در کارنامه پوری حسینی خواهد بود؟ یا این که این اتفاق تمامی حاشیه‌های قبلی واگذاری این شرکت را به فراموشی می‌سپارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد