فولاد و آهن

عسکری در دیدار با بازنشستگان شاهرود:

بازنشستگان دغدغه ای برای حقوق دو ماه آخر سال و عیدی نداشته باشند/ ۶۰۰ میلیون تومان به منابع پرداخت وام صندوق افزوده می شود/ بازنشستگان بیشتری وام خواهند گرفت

بازنشستگان دغدغه ای برای حقوق دو ماه آخر سال و عیدی نداشته باشند/ ۶۰۰ میلیون تومان به منابع پرداخت وام صندوق افزوده می شود/ بازنشستگان بیشتری وام خواهند گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در تداوم سفرهای استانی خود به استان سمنان و شهرستان شاهرود سفر و در نشستی صمیمانه با بازنشستگان و نمایندگان کانون های بازنشستگی حضور پیدا کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، محمد جواد عسکری در این نشست اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که هویت صندوق بازنشستگی فولاد را به آن بازگردانیم.

عسکری تصریح کرد: از روز اول بنای خود را بر این گذاشتیم که دروغ نگوییم و بدون هیچ منتی به بازنشستگان محترم فولاد خدمت کنیم.

وی در خصوص دغدغه حقوق دو ماه آخر سال بازنشستگان فولاد اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های مقام عالی وزارت، کمیسیون های مختلف مجلس و صندوق بازنشستگی فولاد با دستوری که رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه داد اعتبار لازم برای حقوق دو ماه آخر امسال تخصیص یافت. بنابراین بازنشستگان ما نباید درباره حقوق دو ماه پایانی و عیدی خود دغدغه خاطری داشته باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خطاب به بازنشستگان گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید وحدت خود را حفظ کنیم. خوشبختانه با برنامه ریزی درست و اصلاح ساختاری که انجام دادیم توانستیم صندوق را برای هفتاد سال دیگر زنده نگه داریم.

عسکری عنوان کرد: در خصوص وام بازنشستگان نیز دستور دادم تا 600 میلیون تومان به منابع پرداخت وام اضافه شود تا بازنشستگان بیشتری بتوانند وام بدون سود و ضمانت را دریافت نمایند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد