سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر عامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر اعلام کرد:

اشتغال بیش از ۶ هزار نفر طی٣ سال گذشته

اشتغال بیش از ۶ هزار نفر طی٣ سال گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر از ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نفر طی ٣ سا‌ل گذشته در این مجموعه خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر تقی‌زاده با بیان اینکه موفق شدیم طی سال های 1394 تا 1397 مجموعا بیش از 6500 نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر و پروژه های مرتبط، مشغول بکار نماییم، افزود: با اقداماتی که انجام شده در سال 96 بیشترین تعداد نیروی انسانی که حدود 3300 نفر بوده در مجموعه گل گهر جذب شده اند.

بنا به گفته تقی‌زاده، بطور کلی در حال حاضر حدود 19 هزار نفر در منطقه گل گهر و پروژه های مرتبط مشغول به کار می باشند.

مدیرعامل گل گهر همچنین از توجه ویژه گل گهر به اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: مفتخر هستیم که در چهار سال اخیر نسبت به استخدام تعداد 216 نفر از فرزندان عزیز خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این مجموعه اقدام شده است.

وی یادآور شد: تا سال 94 مجموعا این آمار 127 نفر بوده است و از سال 94 تاکنون 216 نفر دیگر نیز استخدام شده اند.

مدیر عامل گل گهر در این رابطه تشریح نمود: در سال 94 تعداد 25 نفر، در سال 95 تعداد 60 نفر، در سال 96 تعداد 84 نفر و از ابتدای سال 97 تاکنون تعداد 47 نفر از این عزیزان در مجموعه گل‌گهر مشغول بکار شده اند.

تقی زاده تاکید کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان وظیفه تمامی مسئولان کشور است و با افتخار اعلام می کنیم که آمار استخدام این عزیزان در چهار سال گذشته در مجموعه گل گهر نزدیک به 70 درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: به صراحت باید عرض کنم تمام درخواست‌های اشتغال فرزندان این خانواده های معزز تا جانبازان 25 درصد را نیز در حال هماهنگی برای جذب هستیم و این روند را ادامه خواهیم داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد