سنگ آهن و ذغال سنگ

سرمایه گذاری بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریالی گل گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان سیرجان

سرمایه گذاری بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریالی گل گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان سیرجان
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از سرمایه‌گذاری و هزینه کرد بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال توسط گل‌گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان سیرجان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر تقی زاده با بیان اینکه این سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی انجام شده است، در تشریح این اقدامات گفت: احداث راه آهن سیرجان ـ کرمان به ارزش ریالی حدود 9 هزار و سیصد میلیارد ریال، احداث شبکه فاضلاب و تصفیه خانه سیرجان به ارزش ریالی حدود 6 هزار میلیارد ریال، احداث بیمارستان فوق تخصصی فاطمه الزهرا (س) به ارزش ریالی حدود 2 هزار و هفتصد میلیارد ریال، کمک به پیشبرد پروژه های عمرانی شهرستان به ارزش ریالی حدود 500 میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی گل گهر به ارزش ریالی حدود 320 میلیارد ریال، احداث کمربند سبز منطقه گل گهر به ارزش ریالی حدود 9 میلیارد و پانصد میلیون ریال، بخشی از این سرمایه‌گذاری می‌باشد.

مدیرعامل گل‌گهر همچنین با اشاره به نگاه ویژه گل‌گهر به حوزه فرهنگ و امور خیریه و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها افزود: کمک به تکمیل مصلی، بهسازی و مرمت سینما قدس سیرجان، بهسازی مرکز نگهداری معلولین و .... نیز به ارزش ریالی حدود 44 میلیارد ریال انجام شده است.

تقی زاده با بیان اینکه انجام چنین اقداماتی را جزو وظایف شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور خدمت به شهروندان می دانم، گفت: همچنان این مسیر را با جدیت دنبال خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد