فولاد و آهن

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از برنامه های آتی این شرکت می گوید؛

سال آینده بر روی تولید محصولات ویژه صنایع نفت و گاز و محیط های ترش تمرکز می کنیم

سال آینده بر روی تولید محصولات ویژه صنایع نفت و گاز و محیط های ترش تمرکز می کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز - مختار بخشیان با اشاره به این‌که تولید گندله در سال جاری با​۲.۷ ​ درصد افزایش نسبت‌به برنامه، به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تن خواهد رسید، ادامه داد: تولید کلاف گرم از مرز ​۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن خواهد گذشت که این میزان تولید از برنامۀ هدف‌گذاری شده بیشتر است.
  بزرگنمايي:

معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه پیشبینی تولید محصولات سرد و پوششدار تا پایان سال جاری را یک میلیون و 555 هزار تن و  4 درصد فراتر از برنامه اعلام و اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه این قابلیت را دارد تا نسبتبه ظرفیت و نیاز بازار در سال آینده نیز رشد تولید داشته باشد.

وی یکی از برنامههای اصلی فولاد مبارکه در سال آتی را تمرکز بر تولید محصولات ویژۀ مورد نیاز صنایع نفت و گاز و محیط گاز ترش، افزایش تولید محصولات گرم با ضخامت کمتر از  2 میلیمتر و محصولات مورد نیاز صنایع خودروسازی اعلام کرد.

وی گفت: در سال جاری تولید  5  نوع محصول جدید و با ارزشافزودۀ بالاتر در دستور کار قرار گرفت و یکی از محصولات بسیار راهبردی و مهم که هماکنون هم در حال تولید آزمایشی است، محصولات مورداستفاده در محیط گاز ترش و تولید لولههای انتقال نفت و گاز است.

مختار بخشیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه تاکنون بهجز محصولات مذکور، سفارشهای ویژۀ دیگری ازجمله تولید ورق موردنیاز لولههای انتقال گاز شیرین، انتقالات سیالات و آب را نیز دریافت کرده که پس از تولید، آنها را به مشتریان تحویل داده است.

معاون بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه گفت: سال آینده بهمنظور تأمین حداکثری نیاز  بازار داخل، شرکت فولاد مبارکه تولید 700هزار تن اسلب و 6میلیون و 500 هزار تن محصولات گرم، سرد و پوششدار را هدفگذاری کرده است. وی در همین راستا از تلاش تمامی کارکنان نواحی و خطوط تولید شرکت و همچنین از پیمانکاران و تأمین کنندگان  تشکر و قدردانی کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد