ورزش بنگاه ها

برگزارش مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان میدکو

برگزارش مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان میدکو
پایگاه خبری معدن نیوز - مراسم اختتامیه ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان میدکو برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت میدکو این رویداد ورزشی که از تاریخ سی بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفند 97 ادامه داشت شامگاه روز آخر پس از بازی پایانی والیبال و برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با تلاش مستمر کلیه همکاران میدکو و با حضور پورمند مدیر عامل محترم میدکو، مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه، جمعی از مدیران و دست اندرکاران ورزش استان و شهرستان کرمان برگزار شد، 543 ورزشکار شامل پنج رشته ورزشی و در 2 بخش آقایان و خانمها طی شش روز با سطح فنی بسیار بالا و پر هیجان برگزار گردید و به گفته آقای باقری رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی، شرکت میدکو توانسته به اغلب اهداف ترسیم شده پنج ساله 92 الی 97 سند توسعه ورزش دست پیدا کند .

علی اصغر پورمند نیز در این مراسم به حمایت همه جانبه از ورزش و ورزشکاران مجموعه میدکو در گذشته و آینده اشاره و گفت : مسیر ورزش میدکو مسیر خوبی است و هدف نهایی ما ارزش آفرینی برای میدکو می باشد همچنین شرکتهای زیرمجموعه میدکو باید ورزش خود را توسعه دهند تا بتوانند به سطوح بالای ورزشی در کشور برسند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر در رشته های مختلف ورزشی شامل انفرادی و تیمی ، مسابقه فرهنگی (دلنوشته، عکس و سرود میدکو) با اهدای جوایز، لوح تقدیر، تندیس یاد بود و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد