اقتصاد و صنعت

با حکم وزیر صمت صورت گرفت؛

انتصاب مدیر دفاتر برق و الکترونیک و صنایع غیر فلزی وزارت صمت

انتصاب مدیر دفاتر برق و الکترونیک و صنایع غیر فلزی وزارت صمت
پایگاه خبری معدن نیوز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی کیوان گوران را به سمت «مدیر کل دفتر برق و الکترونیک» و مهدی صادقی نیارکی را به عنوان «مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی» منصوب کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این احکام خطاب به گوران و صادقی نیارکی آمده است:

«نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور صنایع، به موجب این حکم به سمت«مدیر کل دفتر برق و الکترونیک» و «مدیر کل دفتر صنایع غیر فلزی» منصوب می شوید.

انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام، در چارچوب سیاست های وزاتخانه و شرح وظایف آن دفتر، ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخلی کشور و ظرفیت های موجود به منظور دستیابی به افزیش کمی تولیدات با کیفیت که منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومی به مصرف کالاهای تولید داخل و همچنین صادرات محصولات خواهد شد، گام های موثری در راستای بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان، افزایش توان رقابت پذیری، افزایش بهره وری، کاهش شدت انرژی و بهبود شاخص های زیست محیطی اهتمام نمایید. توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسألت می نمایم.»

شایان ذکر است؛ « دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی» و «دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی» به نام دفتر صنایع غیر فلزی ادغام و مهدی صادقی نیارکی به مدیر کلی این دفتر منصوب شده است. همچنین پروین نباتی، مدیر کل پیشین «دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی»، به سمت مشاور فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع، منصوب شده است


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد