سرب و روی

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خبر داد؛

بهره برداری کامل از بخش زیرزمینی انگوران از ابتدای سال ۹۸/ پروژه در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد/ تولید بخش روباز در ۱۱ ماهه به بیش از ۹۰۰ هزار تن ماده معدنی رسید

بهره برداری کامل از بخش زیرزمینی انگوران از ابتدای سال ۹۸/ پروژه در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد/ تولید بخش روباز در ۱۱ ماهه به بیش از ۹۰۰ هزار تن ماده معدنی رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - بخش زیرزمینی انگوران از ابتدای سال ۹۸ به بهره برداری کامل خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امید فلاح؛ مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: بخش زیرزمینی انگوران هم اکنون در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد، با پیش بینی تولید سالانه 120 هزار تن ماده معدنی سولفوره و با اشتغال به کار حدود 320 نفر، از ابتدای سال 98 به بهزه برداری کامل خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان بهمن ماه سال جاری همزمان با تجهیز کارگاه حدود 57 هزار تن ماده معدنی در این بخش استخراج و حدود 52 هزار تن نیز فروخته شده است.

فلاح با اشاره به بخش روباز معدن سرب و روی انگوران گفت: در 11 ماهه سال 97 بیش از 954 هزار تن ماده معدنی از این بخش استخراج شده که با توجه به برنامه از پیش تعیین شده شاهد رشد 12 درصدی هستیم.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال رکورد تولید ماده معدنی در این مجتمع (در طول یک سال کاری) شکسته شود و بیش از یک میلیون تن ماده معدنی استخراج و تحویل واحدهای فرآوری شود.

وی تصریح کرد: در بخش فروش و ارسال ماده معدنی نیز تا پایان بهمن ماه 97 بیش از 629 هزار تن ماده معدنی به شرکت های خریدار خاک طبق سهمیه بندی ارسال شده است.

گفتنی است مجتمع سرب و روی انگوران در استان زنجان، کیلومتر 22 جاده دندی به تکاب واقع شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد