سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز گزارش می دهد؛

پیش بینی افزایش تولید جهانی زغال سنگ تا سال ۲۰۲۲/ تولید زغال تا سال ۲۰۲۲ حدود ۷.۶ میلیارد تن برآورد می گردد

پیش بینی افزایش تولید جهانی زغال سنگ تا سال ۲۰۲۲/ تولید زغال تا سال ۲۰۲۲ حدود ۷.۶ میلیارد تن برآورد می گردد
پایگاه خبری معدن نیوز - پیش بینی می شود که تولید زغال سنگ علیرغم اینکه معدنکاران بزرگ ظرفیت خود را کاهش می دهند در طول سه سال آینده در سراسر جهان رشد نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این پیش بینی بر اساس یک گزارش جدید است که پیش بینی می کند ظرفیت تولید در هند و اندونزی افزایش یافته و درنتیجه تولید در سال 2022 به 7.6 میلیارد تن در سال برسد.

GlobalData اعلام کرد که نرخ رشد تولید سالیانه زغال سنگ در هند، اندونزی و استرالیا در سال های 2018 و 2022 (CAGRs) به ترتیب 10.9 درصد، 3.9 درصد و 2.3 درصد باشد و رشد قابل توجه هند به کاهش وابستگی این کشور به واردات کمک می کند.

انتظار می رود بیش از 300 پروژه زغال سنگ بین سال های 2019 و 2022 آغاز شود که 92 مورد آن در حال ساخت و باقی مانده در مراحل مختلف توسعه هستند.

57 مورد از این پروژه ها در استرالیا، 55 مورد در هند، 54 مورد در چین، 30 مورد در آفریقای جنوبی، 18 مورد در کانادا و اندونزی و 15 مورد نیز در آمریکاست.

تولید جهانی زغال در سال 2017 پس از سه سال کاهش، با رشد 2.8 درصدی همراه شد و دوباره در سال قبل با افزایش 0.1 درصدی همراه شد که این رشد ناشی از افزایش تولید هند، اندونزی و روسیه بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد