اخبار استان ها

با حکم وزیر صنعت؛

روسای سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استانهای قزوین و خراسان شمالی منصوب شدند

روسای سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استانهای قزوین و خراسان شمالی منصوب شدند
پایگاه خبری معدن نیوز - طی احکامی جداگانه از سوی رضا رحمانی، سعید نبیل به عنوان رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قزوین و رضا فیروزه به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی منصوب شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در بخشی از این احکام آورده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیتهای موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تاکید کرده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکلهای تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد ، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آری مورد تاکید است.

در ادامه این احکام آمده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای حاکمتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیر دولتی،‌ بهره گیری از ظرفیتها و نظارت موثر بر فعالیتهای اقتصادی،‌ دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

رحمانی در این احکام تاکید کرد: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری ،‌اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و بهنگام در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد