آلومینیوم و مس

مدیرعامل ملی مس در آخرین جلسه شورای معاونین شرکت در سال 97؛

فروش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی ملی مس در سال ۹۷/ فروش ۲۰۰ هزار تنی کاتد و مفتول از ابتدای امسال تاکنون/ تولید در کل تاریخ مس بی سابقه بود

فروش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی ملی مس در سال ۹۷/ فروش ۲۰۰ هزار تنی کاتد و مفتول از ابتدای امسال تاکنون/ تولید در کل تاریخ مس بی سابقه بود
پایگاه خبری معدن نیوز - محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس گفت: در سال ۹۷ موفق شدیم با یک برنامه‌ریزی درست و با تمرکز بر استفاده از تمامی امکانات موجود نه‌تنها تولید ۲۴۶ هزار تنی را محقق کنیم بلکه بیش از ده‌هزار میلیارد تومان فروش داشته باشیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، جلسه شورای معاونین شرکت مس با حضور مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد» مدیرعامل شرکت مس، «محمدباقر عالی» رئیس‌ هیأت‌مدیره، «علی محمدی» عضو هیأت‌مدیره، «محسن بازارنوی» معاون مالی و اقتصادی، «مهدی مجدفر» معاون هماهنگی، «علی کریمی‌پور» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی، «آرمان حسنی» معاون منابع انسانی و پشتیبانی، «رضا شریفی» مدیر مجتمع مس سونگون، «حسین احمدی» مدیر مجتمع مس سرچشمه، «جلیل حسانی» مدیر مجتمع مس میدوک، «سعد عبدی» مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مس و با هدف بررسی عملکرد تولیدی، توسعه و فروش در سال 97 برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که سال 97 با وجود شرایط سختی که استکبار جهانی برای کشور ایجاد کرده بود و با تبع آن شرایط تولیدی و فروش بنگاه‌های بزرگ اقتصادی تحت‌الشعاع آن قرار گرفته بود گفت: با وجود این شرایط موفق به فروش 200 هزار تن کاتد و مفتول از ابتدای امسال تا کنون شدیم.

وی افزود: علاوه بر این در سال 97 با تولید 311 هزار تنی آند و تولید 246 هزار تنی کاتد شاهد رشد 54 و 55 درصدی تولید نسبت به سال گذشته بودیم که این میزان تولید در کل تاریخ شرکت بی‌سابقه بوده است.

بنی‌اسدی راد افزود: این موفقیت مرهون همکاری و همدلی خانواده بزرگ مس از صدر تا کف بود و بدون از خودگذشتگی تمامی همکاران این موفقیت‌ها به‌دست نمی‌آمد.

بنی‌اسدی‌راد با اعلام این‌که پس از بهره‌برداری از کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه صنعت مس به صنعتی سبز تبدیل شده است بیان کرد: از ابتدای سال جاری به همه مدیران تأکید کردم که بهره‌برداری کامل از طرح اسید سرچشمه باید مهم‌ترین اولویت شرکت مس و حتی بالاتر از تولید باشد چراکه بدون محیط زیستی سالم امکان توسعه پایدار و تحقق برنامه‌های افزایش تولید میسر نخواهد شد.

 وی افزود: با این رویکرد و با تلاش مضاعف تمامی مدیران، مجریان و پیمانکاران بزرگ‌ترین طرح محیط زیستی شرکت مس در موعد مقرر به پایان رسید و مهمتر از همه این بود که این طرح مهر پایانی بر تمام حاشیه محیط زیستی شرکت مس زد.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مبنی بر «بسیج حداکثری نیروها و امکانات» در سال 98 اظهار داشت: با توجه به این‌که سال 98 سال سخت‌تری به لحاظ اقتصادی برای کشور است برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در عرصه تولید و توسعه و تأثیرگذاری بیشتر بر اقتصاد کشور باید این روحیه را در تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های کاری گسترش بدهیم و بدون شک بدون این روحیه در سال آینده نمی‌توانیم پیروز شویم.
مدیرعامل شرکت مس تأکید کرد: به‌طور قطع در سال آینده به‌رغم سخت‌تر شدن شرایط با پیروی از این رویکرد به پیروزهای بزرگ‌تری در عرصه تولید و توسعه دست خواهیم یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد