معدن

برگزاری دو مناقصه مهم از سوی شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران

برگزاری دو مناقصه مهم از سوی شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران در نظر دارد دو مناقصه مهم در زمینه خرید تجهیزات و لوازم ایمنی برای معادن تحت پوشش و نظارت کارگاهی بر عملیات بهره برداری از معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران را طی امروز و فردا برگزار نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز اولین مزایده که تاریخ شروع آن امروز بوده و تا 22 مهر ماه ادامه دارد شامل خرید تجهیزات و لوازم ایمنی برای معادن تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران می باشد.

در متن این مناقصه آمده است:

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی خرید تجهیزات و لوازم ایمنی برای معادن تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد 200961028000006 و با جزئیات مندرج در اسناد مناقصه با تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 1.400.000.000 (یک میلیارد و چهارصد میلیون) ریال (واریز نقدی یا ضمانتنامه بانکی ) برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات مناقصه گران و بازگشایی پاکات مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد و لازم است متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ساعت 10 صبح مورخ 15 مهر 96 و مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت 17 روز شنبه 22 مهر 96 و مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت 17 روز شنبه مورخ 6 آبان ماه و زمان بازگشایی پاکات ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 7 آبان می باشد. 

همچنین مناقصه دوم که ثبت نام آن از فردا آغاز می شود و تا 29 مهر ماه ادامه دارد شامل خدمات نظارت کارگاهی بر عملیات بهره برداری ازمعادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران می باشد.

در متن مناقصه فوق نیز آمده است:

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی انجام خدمات نظارت کارگاهی بر عملیات بهره برداری ازمعادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد 200961028000005 و با جزئیات مندرج در اسناد مناقصه با تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 1.500.000.000 (یک میلیارد و پانصد میلیون )ریال (واریز نقدی یا ضمانتنامه بانکی) برگزار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات مناقصه گران و بازگشایی پاکات مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد و لازم است متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ساعت 10 صبح مورخ 16 مهر 96 و مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت 17 روز شنبه 29 مهر 96 و مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت 17 روز شنبه مورخ 13 آبان ماه و زمان بازگشایی پاکات ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 14 آبان ماه می باشد.

علاقمندان شرکت در هر دو مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره های دفتر ثبت نام 88969737 و 85193768-021 و مرکز 27313131-021 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد