معدن

فراخوان انجمن سنگ آهن ایران برای یاری به هموطنان و معادن آسیب دیده در اثر سیلاب های اخیر

فراخوان انجمن سنگ آهن ایران برای یاری به هموطنان و معادن آسیب دیده در اثر سیلاب های اخیر
معدن نیوز - سعید عسکرزاده انجمن سنگ آهن ایران در پیامی فراخوان این انجمن برای یاری به هموطنان و معادن آسیب دیده در اثر سیلاب های اخیر کشور را منتشر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، متن فراخوان انجمن سنگ آهن به شرح ذیل است:

با عرض سلام و تحیت فراوان، به نوبه خود یکبار دیگر آغاز بهار، فصل نو شدن و دوباره روئیدن را خدمت تمامی فعالان حوزه سنگ آهن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همانگونه که همگان اطلاع واثق دارید، آغازین روزهای فصل بهار را به انتظار نم‌نم باران بهاری و تر شدن زمین برای روئیدن سبزه و گل بودیم که طبیعت ید قهار خویش را به رخمان کشید و سیلابهای سهمگین، سیلی محکم خویش را نه بر تخریب‌گران عوارض طبیعی بلکه بر صورت مردمان بی‌دفاع ساکن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فرود آورد و شهرها و روستاهای بسیاری تخریب شد و به گل نشست.

اکنون و پس از اینهمه آسیب، عهد میبندیم که از تعدی به دامان محیط طبیعی در جای جای ایران عزیز بپرهیزیم و بیشتر مراقب مام میهن باشیم.

همه میدانیم که تخریب سیلاب، انتخابی نیست و چونان داس خوشه‌چین هرآنچه بر سر راه خویش میبیند برمیدارد. خواه منطقه مسکونی باشه، خواه مرکز صنعتی و خواه معدنی.

حال بر قاعده شعر فردوسی بزرگ که جمله بنی‌آدم را اعضای یک پیکر میخواند و دردشان را مشترک می‌داند، از عموم اعضای محترم درخواست داریم چنانچه در سیلابهای اخیر دچار آسیب و یا تخریب شده‌اند، به صورت خصوصی اعلام فرمایند تا به مدد همه اعضاء، مصداق یکپارچگی و همکاری در داخل خانواده بزرگ سنگ آهن باشیم. از دیگر سوی چنانچه در معادن خود یا نزد پیمانکارانتان ماشین‌آلات و تجهیزاتی وجود دارد که می‌تواند در لحظه بحران یاریگر هموطنان عزیزمان باشد، موقعیت و مشخصات دقیق آنها را ارسال بفرمایید تا به صورت تجمیع شده به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام گردد.

ضمنا قرار است بازدیدی از مناطق آسیب‌دیده و خصوصا معادن تخریب شده نیز برنامه‌ریزی گردد که متعاقبا اعلام خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد