ورزش بنگاه ها

یک جلسه میدانی دیگر در نقش جهان پی از بازی تیم های فولاد مبارکه و استقلال

یک جلسه میدانی دیگر در نقش جهان پی از بازی تیم های فولاد مبارکه و استقلال
پایگاه خبری معدن نیوز - در آستانه دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران، مدیران سازمانهای اجرایی استان، برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار و همچنین رفع مشکلات باقی مانده ی استادیوم نقش جهان برای دیدارهای آتی سپاهان، از این استادیوم بازدید میدانی به عمل آوردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سپاهان روز جمعه 23 فروردین ماه از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان یکی دیگر از حساس ترین بازی های لیگ هجدهم مقابل استقلال تهران است.

طی ماه های اخیر مسئولین ورزشگاه نقش جهان قول رونمایی از طبقه دوم این ورزشگاه را داده بودند و حالا چند روز پیش از دیدار سپاهان برابر استقلال بار دیگر مسئولین استانی که پیش از دیدار برابر پرسپولیس هم در نقش جهان گرد هم آمده بودند، دوباره جلسه برگزار کردند تا امکان پذیری استفاده از طبقه دوم ورزشگاه را بررسی کنند.

در بازدیدی که صبح امروز از ورزشگاه نقش جهان به عمل آمد، ایزدی مدیر کل امنیتی استانداری اصفهان و رئیس کمیسیون ورزش استان به همراه مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، نمایندگان شرکت توسعه و تجهیز، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، یگان ویژه، هیأت فوتبال، سپاه پاسداران، دفتر فنی استانداری اصفهان و... شرکت داشتند و از بخش های مختلف ورزشگاه بازدید کردند.

آماده نمودن جاده های دسترسی به ورزشگاه، ارتقاء روشنایی، آماده بودن طبقه دوم، استحکام حفاظ ها، تسهیل در بلیط فروشی و ... از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است پس از افتتاح ورزشگاه نقش جهان در مهرماه سال 1395 این چندمین مرتبه است که مقامات مختلف امنیتی و اجرایی استان اصفهان به همراه مسئولان شرکت فولاد مبارکه برای استفاده از ظرفیت کامل این ورزشگاه جلساتی این چنینی برگزار می کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد