ورزش بنگاه ها

سیل بازی فولاد و استقلال خوزستان را لغو نمی کند

سیل بازی فولاد و استقلال خوزستان را لغو نمی کند
پایگاه خبری معدن نیوز - سیل در استان خوزستان به گونه ای است که اکنون آب به شهر اهواز و حتی به نزدیکی ورزشگاه غدیر رسیده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سیل حالا به اهواز رسیده است در حالی که گفته می شود بیش از نود درصد روستاهای این شهر زیر آب هستند. یکی از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان خوزستان درباره شرایط این شهر به "ورزش سه" گفت:« اول از همه مردم می خواهم که ما را دعا کنند که این سیل بندها بتوانند مقاومت کنند. » او درباره آمدن آب به سطح شهر اهواز هم گفت:« می توانم بگویم بیش از نود درصد روستاهای اهواز زیر آب رفته اند. الان هم آب به داخل خود شهر اهواز آمده و شرایط کمی دشوار شده است اما خوشبختانه مردم در کنار دستگاه های اجرایی دارند سیل بندها را ترمیم می کنند.»

این مسئول درباره شرایط ورزشگاه غدیر که گفته می شود سیل به این ورزشگاه نزدیک شده است هم گفت:« بله ورزشگاه غدیر در مسیری است که از طریق سیل تهدید می شود اما همانطور که گفتم مردم و مسئولان درحال مقاوم سازی مسیرها هستند.»

وی درباره اینکه بازی فولاد و استقلال خوزستان در این هفته از مسابقات لیگ برتر در اهواز با توجه به سیل برگزار خواهد شد یا نه؟ افزود:« بیشترین شرایط بحرانی امشب است و اگر امشب به سلامت رد شود می توانیم نسبت به روزهای آینده امیدوار باشیم. با این حال بعید می دانم بازی فولاد و استقلال خوزستان لغو شود. در اهواز الان زندگی عادی جریان دارد و فقط مدارس تعطیل شده اند.»


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد