آلومینیوم و مس

مدیر توسعه بازار نیپک در حاشیه نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران مطرح کرد:

گام موثر و موفق شرکت نیپک با انجام مشاوره پروژه اسید سولفوریک مس سرچشمه/ مشاوره پروژه اسید سولفوریک مس خاتون‌آباد در حال انجام است

گام موثر و موفق شرکت نیپک با انجام مشاوره پروژه اسید سولفوریک مس سرچشمه/ مشاوره پروژه اسید سولفوریک مس خاتون‌آباد در حال انجام است
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر توسعه بازار نیپک گفت: شرکت نیپک در سال‌های اخیر، نگاه متفاوت و متعهدانه‌ای به محیط زیست داشته است. در همین راستا و در جهت تلاش برای حفاظت محیط زیست از عوارض نامطلوب پروژه‌های صنعتی، این شرکت با انجام مشاوره پروژه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه گامی مٶثر و موفق در این حوزه برداشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا شهسواری در این باره و با حضور در حاشیه نمایشگاه محیط زیست گفت: همچنین مشاوره پروژه اسید سولفوریک مجتمع مس خاتون‌آباد نیز به عنوان پروژه جاری در حال انجام است.

وی افزود: مطمئنا تجربه بدست آمده از مشاوره بزرگترین طرح محیط زیستی شرکت مس در مجتمع مس سرچشمه آمادگی و توان نیپک برای اجرای پروژه‌های محیط زیستی را افزایش داده است.

شهسواری یادآور شد: با اتمام این طرح‌ها، امکان استفاده از اسید سولفوریک حاصله برای تولید کود شیمیایی و همینطور اهداف صادراتی فراهم می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: شرکت نیپک با در دست داشتن دانش فنی و تجربیات اجرایی موفق در طول ربع قرن فعالیت صنعتی و مهندسی خود، آماده اجرای پروژه‌های تغلیظ و لیچینگ در حوزه معادن سنگ آهن، طلا و مس است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد