آلومینیوم و مس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بازدید از صندوق بازنشستگی شرکت مس؛

اقدامات مؤثر صندوق بازنشستگی مس جای قدردانی دارد/ اعلام آمادگی مجلس برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، توسعه‌ای و تولیدی

اقدامات مؤثر صندوق بازنشستگی مس جای قدردانی دارد/ اعلام آمادگی مجلس برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، توسعه‌ای و تولیدی
معدن نیوز - شهباز حسن‌پور در بازدید سرزده از صندوق بازنشستگی شرکت مس گفت: اقدامات مفید و مؤثر مدیریت صندوق بازنشستگی مس به‌وی‍ژه خرید سهام شرکت مس (متعلق به بانک تجارت) که در راستای تثبیت شرایط صندوق انجام شده است جای قدردانی و تشکر وی‍ژه دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل و اعضاء هیأت‌مدیره شرکت مس از مؤسسه صندوق بازنشستگی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، توسعه‌ای و تولیدی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در سال رونق تولید است.
در ادامه این دیدار، سید «حجت ا... موسوی» مدیرعامل مؤسسه گزارشی از اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته را ارائه داد و گفت: در سال گذشته با حمایت مدیریت ارشد شرکت مس و تأکید بر ایجاد رفاه و آرامش بیشتر برای بازنشستگان شرکت مس اقدام به خریداری سهام شرکت مس متعلق به بانک تجارت کردیم.
وی افزود: علاوه بر این، در سال گذشته با نظارت شدید بر برنامه‌های شرکت‌های تابعه به دنبال کاهش هزینه‌ها بودیم تا سودآوری صندوق افزایش پیدا کند.
موسوی با بیان این‌که در سال 97 حقوق بازنشستگان شرکت مس بدون هیچ‌گونه تأخیری پرداخت شد اظهار داشت: امیدوارم اقدامات مؤثر فوق موجبات آرامش و آسایش بازنشستگان عزیز و ثبات صندوق بازنشستگی را فراهم کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد