رویدادها و گزارش های ویژه

دوبی میزبان یک کنفرانس مهم فولادی

دوبی میزبان یک کنفرانس مهم فولادی
پایگاه خبری معدن نیوز - «کنفرانس آسیایی فلزات تولید فولاد» توسط «انجمن فلزات آهنی هندوستان IIMA» و با همکاری «انجمن تولید کنندگان آهن اسفنجی هندوستان SIMA» ۲۹ و ۳۰ آوریل (۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸) در شهر دوبی برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، قاره آسیا همچنان شاهد رشد بالای تولید فولاد است که همین امر باعث ایجاد چالش در استخراج و بهره برداری از مواد اولیه می شود.

این رویداد شرایطی را برای صنایع کلیدی فلزی مانند سنگ آهن، HBI ،DRI، چدن و قراضه ایجاد می کند تا علاوه بر ارائه پیشرفت های تکنولوژیکی در این صنایع، چشم اندازی از تقاضای این صنایع به فعالان بازار داده شود.

مباحث مطرح شده در این کنفرانس، با توجه به اینکه کل زنجیره عرضه در آن حضور دارند، بینشی از وضعیت بازار فراهم می کند و این یک فرصت بزرگ محسوب می شود.

این کنفرانس محلی مناسب برای بازاریابی سنگ آهن، آهن اسفنجی (DRI) و هات بریکت (HBI) ایران در سال 98 می باشد و خریدارانی از عمان و هندوستان که بازارهای سنتی آهن اسفنجی ایران هستند، در آن حضور خواهند داشت.

در این کنفرانس، دکتر کیوان جعفری طهرانی در کنار «پیتر مارکوس» چهره مشهور فولاد دنیا و «روسای انجمن های فلزات آهنی هند و تولید کنندگان آهن اسفنجی هند» از سخنرانان کلیدی این کنفرانس خواهند بود.

علاقه مندان جهت حضور در این کنفرانس و نیز بهره مندی از فرصت تبلیغات در کاتالوگ انگلیسی زبان که در این کنفرانس توزیع خواهد شد، می توانند با شماره 88920184 پایگاه خبری معدن نیوز تماس بگیرند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد