فولاد و آهن

در پی برگزاری نشست سالانه مدیران صندوق های بازنشستگی فولاد و شرکت های تابعه مطرح شد؛

تقویت روابط میان شرکت های تابعه صندوق از جمله اهداف برگزاری نشست سالانه بود

تقویت روابط میان شرکت های تابعه صندوق از جمله اهداف برگزاری نشست سالانه بود
پایگاه خبری معدن نیوز - سید محسن امامی فر مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، برگزاری نشست سالانه مدیرعامل، مدیران، معاونان و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و شرکتهای تابعه را رویدادی بی سابقه توصیف نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، امامی فر اظهار داشت: نشستی که در بافق برگزار شد اولین نشست سالانه مدیران صندوق و شرکت های تابعه بود که از حیث شمول، بی سابقه بوده است.

وی افزود: تقویت روابط میان شرکت های تابعه صندوق از جمله اهداف برگزاری نشست سالانه بود.

امامی فر تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد سرمایه عزیزان بازنشسته را در اختیار دارند ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر سرمایه این شرکت ها در جهت توجه ویژه به افزایش رفاه حال بازنشستگان در برنامه ریزی های تولیدی به تمامی شرکت ها یادآوری شد.

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تقدیر از میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد: با توجه به استقرار عمده شرکت های تولیدی صندوق در استان های یزد و کرمان در راستای کاهش هزینه ها و صرفه جویی تصمیم گرفته شد که نشست سالانه در بافق و به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد