معدن

برنامه آرژانتین برای افزایش ۲۹ میلیارد دلاری سرمایه گذاری در بخش معدن/ توسعه معادن آرژانتین ۸ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

برنامه آرژانتین برای افزایش ۲۹ میلیارد دلاری سرمایه گذاری در بخش معدن/ توسعه معادن آرژانتین ۸ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - سرمایه گذاری در بخش معدن آرژانتین در سال ۲۰۱۹ به ۲۹ میلیارد دلار افزایش می یابد، این در حالی است که آرژانتین به عنوان کشوری نوپا در فعالیت های معدنی شناخته می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از وب سایت ماینینگ mining پیش بینی می شود سرمایه گذاری در بخش معدن آرژانتین طی سال جاری میلادی به 29 میلیارد دلار افزایش یابد که این میزان سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

اتاق کارآفرینان معدنی آرژانتین با انتشار گزارشی از رشد مستمر بخش معدن این کشور خبر داد. بخش معدن آرژانتین رتبه ششم صادرات این کشور را به دست آورده است.

عواملی همچون پتانسیل های زمین شناسی، قوانین جذاب سرمایه گذاری در بخش معدن، زیرساختارهای مناسب توسعه بخش معدن و نیروی کار تحصیلکرده آرژانتین را به یکی از کشورهای معدنی هدف سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

آرژانتین دارای ذخایر طلا، نقره، مس، سرب، روی، مولیبدن، سنگ آهن، لیتیم و پتاسیم است. این کشور چهارمین کشور دارای ذخایر لیتیم در جهان است. همچنین جایگاه های دهمین تولیدکننده نقره، سیزدهمین تولیدکننده طلا و بیستمین تولیدکننده مس جهان را به خود اختصاص داده است.

بخش معدن در آرژانتین جوان و نوپا است با این حال، یکی از 15 کشور هدف برتر اکتشاف در جهان است و با سایر کشورها ی صاحب نام این بخش رقابت می کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد