آلومینیوم و مس

خبرهای خوش اقتصاد سبز برای فلز سرخ

خبرهای خوش اقتصاد سبز برای فلز سرخ
پایگاه خبری معدن نیوز- «جان پل لوکسیچ» رئیس کمپانی آنتوفاگاستا، گفت: مبارزات جهانی علیه تغییرات آب و هوایی، تقاضای مس را افزایش خواهد داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، «جان پل لوکسیچ» رئیس کمپانی آنتوفاگاستا، با بیان این مطلب و با اشاره به این‌که مس کلیدی‌ترین فلز استفاده شده در تولید وسایل نقلیه الکتریکی است، گفت: کمپانی آنتوفاگاستا بر این باور است که «اقتصاد سبز»، که یک فرآیند جهانی است، موجب خواهد شد کشور شیلی، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فلز سرخ در دنیا، مزیت استراتژیک در این رقابت داشته باشد.
رئیس کمپانی آنتوفاگاستا افزود: کشور شیلی، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مس در جهان را در خود جای‌ داده است و از طرفی دیگر، بزرگ‌ترین ذخایر شناخت شده مس در دنیا را نیز دارا است.
وی اضافه کرد: آنتوفاگاستا متعهد به کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای شده است و تا سال 2022، تولید گازهای گلخانه‌ای توسط این کمپانی تا 300 هزار تن کاهش خواهد یافت. کمپانی آنتوفاگاستا برای رسیدن به این هدف، عرضه انرژی خود را به سمت منابع تجدید پذیر تغییر خواهد داد.
این کمپانی احداث یک پروژه مهم زیرساختی در واحد Los Pelambres را آغاز خواهد کرد که به گفته رئیس آنتوفاگاستا موجب می‌شود تولید کمپانی نزدیک به 15 درصد رشد پیدا کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد