سنگ آهن و ذغال سنگ

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت روز کارگر

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت روز کارگر
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر پیام تبریکی را به مناسبت روز کارگر منتشر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، متن پیام ناصر تقی زاده مدیرعامل گل گهر به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است. 

11 اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند.

کارگران در دین مبین اسلام از جایگاه بس ارزشمندی برخوردار هستند تا آنجائی که حضرت رسول اکرم (ص) بر دستان کارگر بوسه زدند و فرمودند: «این دستی است که در آتش جهنم نمی سوزد». بدیهی است بوسیدن دست کارگر از سوی بزرگ ترین پیامبر خدا (ص) ارزش عالی و اهمیت بی نظیر کار و تلاش برای رزق حلال را نشان می دهد.

امروز جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را خلق کرده اند که بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و تلاش، قناعت و هوشمندی کارگران متعهد این مرز و بوم است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه؛ روز کارگر به همه همکاران پرتلاشم در منطقه معدنی و صنعتی گل گهر، امید آن دارم که این روز یادآور قدردانی و سپاسگذاری از همه کارگران عزیزی باشد که حضور پر رنگشان در مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر باعث دستیابی به افتخارات ارزشمندی شده است و نام شرکت گل گهر را در عرصه های ملی و بین المللی پرآوازه کرده است.

از زحمات و تلاش های ارزنده همه شما عزیزان سپاسگزارم و برای همه شما کارگران گرانقدر در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری با نام (رونق تولید) نامگذاری گردیده است، آرزوی توفیق، نشاط و سربلندی را مسئلت دارم.

ناصر تقی زاده
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
اردیبهشت 1398


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد