آلومینیوم و مس

تولید ۲۱ هزار تن مس آندی در فروردین‌ماه/ تولید ۲۱۵ هزارتنی آند در سال ۹۸

تولید ۲۱ هزار تن مس آندی در فروردین‌ماه/ تولید ۲۱۵ هزارتنی آند در سال ۹۸
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه از تولید ۲۱ هزار تن مس آندی در این مجتمع در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان اردیبهشت‌ماه این عدد را حدود ۲ هزار تن ارتقا دهیم و به تولید ۲۳ هزار تن مس آندی دست یابیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط مجتمع مس سرچشمه، حامد مددی با اشاره به عملکرد واحد ذوب در سال 97، اظهار کرد: در آبان ماه سال 96 پروژه فلش بعد از رفع تمام مشکلاتی که وجود داشت به بهره‌برداری رسید و توانستیم تولید را رقم بزنیم.
وی بیان کرد: در سال 96 تولید کلی کارخانه 89 هزار و 770 تن بود و در ماه‌های آخر سال همزمان با ماه‌های ابتدایی پروژه اسید همزمان شد و با راندمان 64 درصدی کارخانه ذوب سال 96 را به اتمام رساندیم.
مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه با اشاره به تلاش گسترده همکاران واحد ذوب مجتمع مس سرچشمه بیان کرد: با یک کار تیمی موفق شدیم سال 97 را نیز به پایان برسانیم به‌نحوی‌که راندمان کارخانه از حدود 64 درصد در پایان سال 96 به 89.48 درصد و راندمان بازیابی کانس به 86.53 درصد در پایان سال 97 افزایش یافت.
مددی تصریح کرد: تولید سال 97 بالغ‌بر 201 هزار و 764 تن بود که در سالیانی که ذوب سرچشمه در حال تولید است، بی‌سابقه بوده است و امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته باشد.
مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه تأکید کرد: تلاش ما این است که راندمان کارخانه را به حدود 90 درصد برسانیم که اگرچه ممکن است دشوار باشد اما معتقدیم کارکنان واحد ذوب مجتمع مس سرچشمه این توانمندی را دارند.
مددی عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری به اهدافی که پیش‌بینی‌شده ازجمله تولید 214 هزار و 700 آند کاتد و هم راندمان در نظر گرفته‌شده برای خودمان برسیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد