آلومینیوم و مس

مدیر مجتمع مس شهربابک؛

در سال جاری با همت والای کارگران تولید بیشتری خواهیم داشت

در سال جاری با همت والای کارگران تولید بیشتری خواهیم داشت
پایگاه خبری معدن نیوز - جلیل حسانی گفت: در سال جاری همچون سال ۹۷ با تلاش مضاعف و همت والای کارگران می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و در سال جاری با توجه به اینکه طرح توسعه ذوب اجرا خواهد شد کاهش تولید نخواهیم داشت و حتی نسبت به سال گذشته بیشتر هم خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک؛ حسانی در مراسم جشن روز کار و کارگر که با حضور معاونین، مدیران و کارکنان مجتمع مس شهربابک، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه و جمعی از مسئولین شهرستان در کانون امام خمینی شهرستان شهربابک برگزار شد گفت: کار و تلاش بسیار امر مقدسی است و ما شکرگزار هستیم که خداوند در یک سال گذشته به ما فرصت و سلامتی داد که ما از این فرصت استفاده کنیم و محصولی تولید کنیم که هم نیازهای کشور تأمین شود و هم برای کشور ارزآوری داشته باشیم.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم از همه همکارانی که در حال تولید هستند و کار و تلاش می‌کنند و از خدمات شبانه‌روزی آن‌ها تشکر کنم که آنها باوجود سختی‌هایی که در کار صنعت وجود دارد، به تلاش خود ادامه می‌دهند و تولید را بالا می‌برند و ما در قبال این تولیدات می‌توانیم خدماتی در شهرستان به‌صورت کمک‌های بلاعوض و مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشیم.

مدیر مجتمع مس شهربابک به خدمات ارائه‌شده به شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال 97 میزان کمک‌های بلاعوض که توسط مجتمع به شهرستان ارائه شد سه برابر سال قبل بود و کمک به سازمان‌های تحت پوشش هم چیزی حدود 4 تا 5 برابر است.

وی تصریح کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز گام‌های مؤثری برداشته شد و یکی از این گام‌ها، راه‌اندازی مرکز توسعه کسب‌وکار بود که در این بخش، با پشتوانه مالی که داشت، اشتغال خارج از مجموعه مس گسترش یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد