سنگ آهن و ذغال سنگ

کودرموخ هند تفاهم نامه فروش گندله عیار بالا با فولاد امارات امضا کرد

کودرموخ هند تفاهم نامه فروش گندله عیار بالا با فولاد امارات امضا کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت سنگ آهن کودرموخ (KIOCL) یکی از تولیدکنندگان دولتی گندله هند قرارداد سه جانبه ای با فولاد امارات، ابوظبی و Star Global دوبی برای فروش گندله عیار بالا به فولاد امارات به امضا رساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، استیل مینت در گفت و گو با MV Subba Rao، مدیرعامل کودرموخ اعلام داشت این شرکت همچنین تفاهم نامه دیگری را برای عرضه گندله به شرکت فولاد JFE ژاپن برای تامین 200 هزار تن گندله به امضا رسانده است. این تفاهم نامه از تفاهم نامه با فولاد امارات جداست.
این شرکت اقدامات زیادی ازقبیل منابع گوناگون مواد خام، استفاده موثر از حمل و نقل دریایی، بومی سازی مواد اولیه و سیستم مناسب مدیریت منابع را انجام داده است.
تولید گندله واله به علت توقف کارخانه های گندله سازی Fábrica و Vargem Grande حدود 11 میلیون تن کاهش یافته است.
پر کردن شکاف گندله عیار DR به ویژه برای تولیدکنندگان آهن اسفنجی در خاورمیانه و شمال آفریقا (منطقه منا) مانند فولاد عربستان، فولاد امارات، فولاد EZZ و Beeshay مصر که عمدتا وابسته به محموله های واله بودند نگران کننده است.
با این حال تولیدکنندگان منطقه منا به دنبال جایگزین کردن گندله های آهن اسفنجی DR با محتوای آهن 63 تا 67 درصد و آلومینیوم کمتر از یک درصد پس از حادثه واله هستند.
کارخانه های فولاد هند تولید گندله های عیار DR را به منظور جبران کسری عرضه واله هدف گذاری کرده اند.
کودرموخ در حال تلاش برای افزایش 20 درصدی تولید گندله برای سال مالی 2020 در واحد Mangaluru است که دارای ظرفیت نصب شده 3.5 میلیون تن می باشد.
به منظور دستیابی به مزیت هزینه لجستیک کمتر کودرموخ بر بازارهای ساحلی Visakhapatnam و گجرات برنامه ریزی و تمرکز کرده است.
این شرکت حدود 200 کرور روپیه برای مدرن سازی کارخانه Mangaluru و ارتقا تکنولوژی و سیستم تدارک موجود در آن اختصاص داده است.
تولید این شرکت در سال مالی 2019 بالاتر از هدف تعیین شده تولید کرد یعنی درحالی که برای سال 2019 تولید 2.17 میلیون تن برنامه ریزی شده بود اما تولید در آن به 2.24 میلیون تن رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد