فولاد و آهن

برای ششمین سال پیاپی به عنوان شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان؛

​ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب نمود

​ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب نمود
پایگاه خبری معدن نیوز - ذوب آهن اصفهان برای ششمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کنندگان شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی و لوح سپاس مربوطه را در هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کسب نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این آیین توسط رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تندیس طلایی و لوح سپاس حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دکتر نعمت اله محسنی معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اهدا گردید.

آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولین حوزه صنعت کشور و مدیران صنایع و سازمان های مختلف 15 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان امسال برای ششمین سال پیاپی، برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده را از آن خود نمود.

شایان ذکر است در بررسی های دقیق و کارشناسی سازمان حمایت از مصرف کنندگان در طی سال گذشته و بر اساس معیارهایی همچون رضایت مشتریان، وجود رویکردهای نظام مند جهت بررسی شکایات مشتریان، دارا بودن استانداردهای کیفیت، شفافیت در قیمت گذاری محصولات، دارا بودن استانداردهای ایزو 2000 و ایزو 4000، کسب تندیس ها و گواهینامه های بین المللی و همچنین افزایش صادرات محصولات نسبت به دوره های قبل، طراحی و توسعه محصولات جدید، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید، ارتقا کمی و کیفی کالاها و خدمات پس از فروش، خدمات مدرن و جلوگیری از واردات، داشتن واحد تحقیق و توسعه و نوآوری و ... این شرکت برای دومین بار مفتخر به کسب تندیس طلایی و لوح تقدیر گردید.

نعمت اله محسنی در این خصوص گفت: نوآوری و توجه به حقوق مصرف کننده ازدیدگاه کیفیت محصولات تولیدی، ایجاد شرایط دسترسی آسان و سریع به محصولات تولیدی شرکت، توزیع گسترده محصولات در تمامی بخش ها، توجه به نیازهای صنعتی از جمله تولید ریل ملی و آرک معدنی و انواع فولادهای آلیاژی، محصولات ساختمانی متناسب با تغییرات معماری و طراحی ساختمان های مسکونی از جمله تیرآهن های بال پهن و تولید مطابق استانداردهای روز جهانی از جمله استانداردBS از عمده دلایل موفقیت شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان می باشد.

وی افزود: با محصولات ذوب آهن اصفهان می توان در کشور زلزله خیز ایران سازه های پایدار و مطمئن ساخت و از منابع ملی به خوبی محافظت نمود.

معاون بازرگانی ذوب آهن درادامه تصریح کرد: چنانچه ظرفیت 45 درصدی خالی تولید ذوب آهن با تامین مواد اولیه مناسب که تمامی آن در کشور پهناور ایران یافت می شود ، فعال گردد، این شرکت می تواند تولیدات کیفی بیشتر که لایق مردم ایران باشد را تولید نماید تا از این ظرفیت بلااستفاده کشور استفاده شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد