اکتشاف و ماشین آلات

حداکثر افزایش کرایه ماشین آلات در طرح های عمرانی ۱۴.۸ درصد بود

حداکثر افزایش کرایه ماشین آلات در طرح های عمرانی ۱۴.۸ درصد بود
پایگاه خبری معدن نیوز- مرکز آمار ایران، کرایه‌ ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی را در نیمه دوم سال ١٣٩٧ منتشر کرد که بر اساس آن، بیشترین افزایش نرخ کرایه، ۱۴.۶ درصد بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کرایه ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی در بازه زمانی نیمه دوم سال ١٣٩٧، از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به کرایه‎ ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی (60 مورد)، با ارسال پرسشنامه‌های مربوط از طریق رایانامه به پیمانکاری‌‏های مجری طرح‌های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می‌‏شود.

این طرح در بهمن ماه سال ١٣٩٧ برای جمع‌‏آوری اطلاعات مربوط به نیمه‎ دوم همان سال اجرا شده است‬ که بر اساس آن، در مقایسه تمامی 60 قلم مورد آمارگیری این دوره، بیش‌ترین کاهش کرایه ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیکی حدود 15 تن با راننده» با 1.6 درصد و بیش‌ترین افزایش در متوسط کرایه ساعتی مربوط به «دامپر ٣ تن هیدرولیکی با راننده» و «غلتک استاتیک چرخ آهنی حدود 6 تا ٨ تن با راننده» با 14.6 درصد نسبت به دوره‌ی قبل بوده است.

همچنین، مقایسه متوسط کرایه‎ ساعتی در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد که کمترین افزایش کرایه‎ ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود 40 تن با راننده» با 0.1 درصد و بیش‌ترین افزایش کرایه ساعتی مربوط به «دامپر ٣ تن هیدرولیکی با راننده» با ٣١.٨ درصد بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد