سنگ آهن و ذغال سنگ

به گزارش معدن نیوز؛

تولید سنگ آهن واله تا دو یا سه سال آینده به ۴۰۰ میلیون تن می رسد/ عملکرد ضعیف واله در سه ماهه اول امسال/ تولید و فروش افت معناداری داشت

تولید سنگ آهن واله تا دو یا سه سال آینده به ۴۰۰ میلیون تن می رسد/ عملکرد ضعیف واله در سه ماهه اول امسال/ تولید و فروش افت معناداری داشت
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس امور مالی واله اعلام کرد که این معدنکار برزیلی ظرف ۲ تا ۳ سال آینده به سطح تولید ۴۰۰ میلیون تن سنگ آهن دست خواهد یافت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اکنون تولید این شرکت در سطح 90 میلیون تن ایستاده است که یک سوم آن مربوط به Brucutu بوده و یک سوم نیز به فعالیت و عملیات خشک در Alegria، Timbopeba و Vargem Grande باز می گردد. یک سوم مابقی نیز مربوط به معدنکاری تر است.

رئیس امور مالی واله اعلام کرده انتظار دارند که Brucutu به زودی به روند تولید بازگردد. این معدن دارای ظرفیت 30 میلیون تن در سال است درحالی که اکنون با ظرفیت 10 میلیون تن در حال فعالیت است.

برآورد واله از میزان فروش سنگ آهن بین 307 تا 332 میلیون تن در سال 2019 بسته به فعالیت در معدن Brucutu است.

وی اعلام داشته واله عملکرد خود را براساس Brucutu ارتقا می دهد و اگر Brucutu به تولید مطلوب برسد ما نیمی از مسیر را پیموده ایم و اگر تولید به حد مطلوب نرسد کمتر از برنامه تولید و فروش خواهیم داشت.

واله به تازگی اعلام داشته در سه ماهه اول سال حمل و تولید سنگ آهن فاین و گندله خود را به ترتیب 19.7 درصد و 10.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داده که این امر ناشی از شکست سد باطله در Brumadinho در ماه ژانویه بوده است.

محموله های دریایی سنگ اهن فاین واله نیز در سه ماهه اول سال با 22.2 درصد افت به 55.41 میلیون تن رسیده است. مجموع تولیدات این شرکت نیز در مجموع 11.1 درصد افت داشته و به 72.87 میلیون تن رسیده است.

فروش گندله واله تیز با 6.2 درصد افت به 12.31 میلیون تن رسیده که تولید نیز با 4.7 درصد کاهش 12.17 میلیون تن شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد