آلومینیوم و مس

مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهربابک خبر داد؛

تاسیس مرکز توسعه کسب‌وکار با هدف ایجاد رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان شهربابک

تاسیس مرکز توسعه کسب‌وکار با هدف ایجاد رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان شهربابک
پایگاه خبری معدن نیوز - احمد محمدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهربابک از تاسیس مرکز توسعه کسب‌وکار با هدف ایجاد رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان شهربابک خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر روابط مجتمع کس شهربابک گفت: روابط عمومی مجتمع مس شهربابک در سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی ایران موفق به دریافت جایزه طلایی در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.

وی افزود: روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود با نشست‌ها و جلسات مکرر و احترام متقابل در زمینه‌های مختلف با مسئولین شهرستان توانسته با خرد جمعی خدمات عام‌المنفعه و پایداری را به شهرستان شهربابک ارائه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: یک روابط عمومی پویا باید شفاف، خلاق، اهل تعامل و امین سازمان و آرمان‌گرا باشد؛ که بتواند یک پل مطمئن و قابل‌اعتماد بین سازمان، مدیریت و جوامع بیرونی باشد.

ویپایگاه اظهار داشت: بدون شک روابط عمومی با مثبت اندیشی و اهمیت دادن به ذینفعان می‌تواند آرامش را برای سازمان به ارمغان آورد تا سازمان بتواند با آرامش نقش اصلی خود که تولید با بهره‌وری بالا است را ایفا کند.

محکئی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مرکز توسعه کسب‌وکار با هدف ایجاد رونق تولید و اشتغال‌زایی در شهرستان شهربابک تأسیس شد. این مرکز توانسته از یکسو در زمینه‌های اشتغال، عارضه‌یابی‌ مشاغل، ایجاد مشاغل پایدار دوره‌های آموزشی برگزار کند و ازسوی دیگر با در اختیار گذاشتن تسهیلات طبق مقررات و ضوابط از کارآفرینان حمایت کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: با توجه به اینکه اطراف مجتمع‌های ذوب خاتون‌آباد و میدوک و معادن دیگر مس مناطق محروم وجود دارد، این امور در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و ساخت‌وساز از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با همکاری مسئولین مربوطه حمایت کرده تا بتواند با ایجاد نشاط اجتماعی در ذینفعان هم مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده باشد و هم همراهی و حمایت مسئولین جهت آرامش در مجتمع‌ها و افزایش تولید را داشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد