معدن

پیام رییس سازمان نظام مهندسی معدن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی

پیام رییس سازمان نظام مهندسی معدن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی
پایگاه خبری معدن نیوز - اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی معدن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز روابط عمومی آمده است: 

بنام خدا

درک متقابل و ارتباطات به منظور نیل به اهداف سازمانی، به عنوان یکی از اصول اساسی مدیریت پذیرفته شده است و نوعی از این ارتباط که به شکل روابط عمومی نمود می یابد، نقش مهمی در شکل دهی، برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی یک سازمان ایفا می کند.
قدرت روابط عمومی در صلاحیت، صمیمیت و کوشش خردمندانه است. رویکرد روابط عمومی ها در عصر رسانه های جدید، باید همسو با تغییرات دهکده جهانی از انعطاف پذیری و پویایی لازم بهره مندباشد. همراهی مدیران در طراحی روش های سازنده وتعیین خط مش های آینده، کمک به برنامه ریزی و اجرای سیاست های راهبردی سازمان، تسهیل در ایجاد فرهنگ سازمانی صحیح و پایدار و توانمندسازی و افزایش بهروری و مشارکت، پیامدهای عملکرد روابط عمومی هایی است که آگاهانه در مسیر درست گام برمی دارند. عملکردی که در دو حوزه درون و برون سازمانی تبلور می باید و فرصت مناسبی را در اختیار مدیران قرار می دهد تا تصویر شفاف تری از آنچه در این حوزه ها می گذرد، داشته باشند؛ ره آوردی که در این دوره از فعالیت سازمان نظام مهندسی معدن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و تلاش می شود که به بهترین نحو ممکن ارتباط دوسویه بین اعضا و ارکان سازمان و همچنین فعالان معدنی برقرار شود.
با نکوداشت یاد و خاطره دکتر حمید نطقی، پدر روابط عمومی ایران و تلاش های ارزنده ایشان ، 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ فعالان روابط عمومی و ارتباطات کشور تبریک می گویم و صمیمانه آرزومندم زحمات شما عزیزان، نقش موثری در حصول درک مشترک در جامعه ایفا کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد