اکتشاف و ماشین آلات

مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی

مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران در نظر دارد انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی را به مزایده عمومی بگذارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی با امکان ادامه فعالیت و سرمایه گذاری در مراحل تجهیز و بهره برداری را از طریق مزایده عمومی با تضمین شرکت در مزایده به مبلغ 1.500.000.000 (یک میلیارد و پانصد میلیون) ریال (واریز نقدی یا ضمانتنامه بانکی) اجرا نماید.

بدینوسیله از علاقمندان دعوت بعمل می آید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد مزایده از تاریخ 31/02/98 و حداکثر تا ساعت 16 مورخ 22/03/98 با در دست داشتن معرفی نامه و اصل فیش واریزی به مبلغ پانصد هزار ریال به حساب شماره 0105799359005 نزد بانک ملی شعبه ایثار تهران (کد179) بنام این شرکت به آدرس: تهران بالاتر از میدان ولیعصر روبروی سینما استقلال شماره 1713-برج جنوبی-طبقه نهم–امور حقوقی و قراردادها مراجعه نمایند. ضمناً مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت 17 روز شنبه 01/04/98 تعیین می-گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد