سایر

کنگره و نمایشگاه بین‌المللی معدن مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود

کنگره و نمایشگاه بین‌المللی معدن مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود
خبرگزاری تخصصی معدن- کنگره و نمایشگاه بین‌المللی معدن با حمایت وزارت صنایع و معادن و اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران توسط خانه معدن ایران و کمیته ایرانی کنگره جهانی معدن از روز ۲۶ تا ۲۹ مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- کنگره و نمایشگاه بین‌المللی معدن با حمایت وزارت صنایع و معادن و اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران توسط خانه معدن ایران و کمیته ایرانی کنگره جهانی معدن از روز 26 تا 29 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش معدن نیوز غلامرضا حمیدی‌انارکی دبیر اجرایی خانه معدن ایران با اعلام این خبر افزود: معدنکاری زغال‌سنگ و توسعه تکنولوژی، طراحی بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی معدنی و صنایع معدنی مرتبط با حفاری، چالزنی، آتشباری و حمل و نقل مواد معدنی، معدن و اقتصاد کلان از دیدگاه محرومیت‌زدایی و همچنین مدیریت زیست‌محیطی، استانداردها و عملکردها از جمله محورهای این کنگره است.
وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 60 درصد فضای درنظر گرفته شده در نمایشگاه پذیرش شده و هنوز متقاضیان زیادی برای شرکت در نمایشگاه وجود دارد.
حمیدی‌انارکی افزود: تاکنون 300 خلاصه مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده که 120 مقاله اصلی آنها نیز واصل شده و مراحل داوری را طی می‌کند.
دبیر خانه معدن ایران ادامه داد: در حاشیه این کنفرانس چهار روزه همچنین قرار است با برگزاری نشست‌های تخصصی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایران در کشورهای دیگر و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری دیگر کشورها در ایران نیز معرفی و مورد بحث و بررسی قرار گیرد که آغاز راهی برای تشکیل کمیته دائمی پیگیری این مهم خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد