رویدادها و گزارش های ویژه

یک تکه بزرگ از تاریخ پنسیلوانیا روز یکشنبه نابود شد/ شرکت فولاد Bethlehem به عنوان نماد قدرت و سودآوری صنعت آمریکا تخریب شد

یک تکه بزرگ از تاریخ پنسیلوانیا روز یکشنبه نابود شد/ شرکت فولاد Bethlehem به عنوان نماد قدرت و سودآوری صنعت آمریکا تخریب شد
پایگاه خبری معدن نیوز - یک کادر تخریبی برج مارتین که مقر و دفتر مرکزی سابق کارخانه فولاد Bethlehem بود را ظرف چند ثانیه تخریب کردند.
  بزرگنمايي:

این ساختمان 21 طبقه 16 هزار تن وزن داشت و افراد زیادی برای تخریب آن جمع شدند.

اگرچه این ساختمان 47 ساله بود اما چندین سال پس از آنکه دومین فولادساز بزرگ این ایالت آمریکا از این کسب و کار خارج شد خالی از سکنه و فعالیت شد اما شرکت فولاد Bethlehem نماد قدرت و سودآوری آمریکا در صنعت را نشان می داد.

صاحبان ساختمان کنونی در نهایت به این نتیجه رسیدند که ساخت دوباره این ساختمان اقتصادی تر از نوسازی آن است و توسعه این محل شامل دفاتر پزشکی، فروشگاه ها، یک رستوران و هتل و 528 آپارتمان می باشد که سرمایه ای بالغ بر 200 میلیون دلار می طلبد.

شرکت فولاد Bethlehem در جنگ جهانی دوم تامین کننده فولاد مورد نیاز کشتی ها و ادوات جنگی نیروهای نظامی آمریکا بود و فولاد ساخته شده آن در ساختمان Empire State، پل Golden Gate و بسیاری از ساختمان های دیگر به چشم می خورد.

دفتر مرکزی این شرکت در مدت کوتاهی که صنعت فولاد آمریکا وارد یک رکود شدید شد، در سال 1972 به جای دیگری نقل مکان کرد.

شرکت فولاد Bethlehem که بیش از 120 هزار شاغل داشت در سال 2001 اعلام ورشکستگی کرد و بعد از دو سال برای همیشه تعطیل شد.

در سال 2018 آمریکا به عنوان پنجمین فولادساز برتر جهان بعد از چین، هند، ژاپن و اتحادیه اروپا قرار داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد