سیمان و مصالح

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامِرد

عملیات اجرایی کارخانه سیمان لامرد به زودی توسط بخش خصوصی آغاز می شود

عملیات اجرایی کارخانه سیمان لامرد به زودی توسط بخش خصوصی آغاز می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامِرد گفت: عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان در این منطقه به زودی توسط بخش خصوصی آغاز می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فریدون فدایی دولت در نشست هماهنگی برای تمهید شرایط شروع عملیات اجرایی کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعلام این مطلب اظهار داشت: فراهم بودن همه زیر ساخت ها و برخوردار بودن شرایط استثنایی از نظر دسترسی به معادن، محورهای مواصلاتی، بنادر تخصصی و معافیت های گمرکی و مالیاتی سبب شده است تا صاحبان سرمایه، رویکرد مناسبی برای مشارکت در طرح های این منطقه راهبردی داشته باشند.

وی افزود: تدابیر لازم برای تسریع فرایند واگذاری زمین به سرمایه گذاران و تخصیص امکانات مورد نیاز اندیشیده شده و بهترین فرصت پیش روی سرمایه گذاران در این منطقه ایجاد شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد خاطرنشان کرد: تمامی سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذار متقاضی احداث کارخانه سیمان در این منطقه از حمایت های همه جانبه مدیران منطقه و همچنین سایر دست اندرکاران برخوردار خواهند بود.

در ادامه این نشست، سرمایه گذار بخش خصوصی متقاضی احداث کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضمن ارائه گزارشی از مراحل انجام شده برای دریافت مجوزهای لازم و نیز جا نمایی محل احداث کارخانه گفت: انتقال تجهیزات مورد نیاز و استقرار کارگاه برای شروع عملیات اجرایی طی یک ماه آینده انجام می شود.

واحد صنعتی و تولیدی مورد نظر در مساحت حدود30 هکتار و با ظرفیت تولید روزانه حدود 5 هزارتن و با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال احداث می شود.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه های ایمیدرو است که اکنون صنایع مهمی نظیر آلومینیوم در این منطقه مراحل پایانی عملیات خود را طی می کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد