آلومینیوم و مس

مدیرعامل شرکت مس مطرح کرد:

برای تولید ۴۶۰ هزار تن کاتد، تولید کنسانتره مس باید ۱.۸ میلیون تن شود/ هوشمند کردن سیستم مالی قطعاً انجام می‌شود/ موتور توسعه با هدف توازن در تولید روشن می‌شود

برای تولید ۴۶۰ هزار تن کاتد، تولید کنسانتره مس باید ۱.۸ میلیون تن شود/ هوشمند کردن سیستم مالی قطعاً انجام می‌شود/ موتور توسعه با هدف توازن در تولید روشن می‌شود
پایگاه خبری معدن نیوز - اردشیر سعد محمدی در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک و مجتمع مس سرچشمه در دیدار با مدیران و روسای امور تولیدی و توسعه‌ای گفت: شرکت مس باید در بخش فلزی، برترین شرکت معدنی کشور باشد و این مهم جز با حمیت پرسنل و ارائه ایده و خلاقیت و وجود یک برنامه عملیاتی و دقیق محقق نمی‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب گفت: مهم‌ترین کاری که در این دوره از مدیریتم تلاش خواهم کرد به آن جامه عمل بپوشانم حاکم کردن سیستم بر روح شرکت ملی صنایع مس ایران است.
وی افزود: امروز در مدیریت جهانی یکی از راه‌های تحول در سازمان‌ها، سیستماتیک کردن آنهاست و در این راستا هوشمندسازی سیستم مالی و با هدف رصد لحظه‌ای قیمت تمام شده باید به‌طور قطع رخ بدهد.
سعد محمدی با بیان این‌که اگر در حوزه مالی برنامه‌ریزی سیستماتیک نداشته باشیم مشکلات مالی و تزریق منابع به‌کندی صورت خواهد گرفت گفت: شرکت مس هم‌اکنون 460 هزار تن ظرفیت تولید کاتد دارد درحالی‌که ظرفیت تولید کنسانتره یک‌میلیون و 100 هزار تن است و برای رسیدن به ظرفیت کامل تولید کاتد باید 700 هزار تن کنسانتره دیگر تولید شود.
وی با عنوان این‌که هر سیستمی که تحول و نوآوری و توسعه نداشته باشد به سمت نابودی پیش می‌رود اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر در حوزه تولید باید بر روی آن تمرکز شود و در حکم نقشه راه اصلی شرکت است بهره‌‌برداری از معادن جدید و ورود آنها به مدار تولید است.
مدیرعامل شرکت مس بیان کرد: ما موظف هستیم تا توازن در تولید را ایجاد کنیم تا از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری‌شده به نحو احسن استفاده کنیم و باعث پویایی اقتصادی در شرکت مس و کشور شویم.
سعد محمدی با عنوان این‌که افزایش تولید باید در سر حد امکان در شرکت مس محقق شود اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و با وجود جنگ اقتصادی مسئولیت‌های ما در حوزه تولید چند برابر شده است و در شرایط کنونی مدیران حوزه تولید فرماندهان جنگ اقتصادی هستند.
مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که یکی از الزامات افزایش تولید و رسیدن به تولید پایدار پرداختن به آموزش هدفمند است عنوان کرد: آموزش هدفمند یعنی این‌که کارمندان به ازای آموزشی که می‌بینند باید توانایی تأثیرگذاری و حل بحران‌ها و چالش‌ها را داشته باشند.
وی ادامه داد: در حوزه علمی و نزدیک کردن سطح شرکت به‌ویژه در بخش معدن به تکنیک‌ها و روش‌های روز دنیا باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.
وی با بیان این که یکی دیگر از برنامه‌های ما در شرکت مس تحول ساختار تشکیلاتی منابع انسانی است گفت: ساختار جدید منابع انسانی و تشکیلاتی باید مطابق با نگاه‌های روز دنیا و مطابق با شرایط فرهنگی کشور در شرکت مس ایجاد شود.
به گفته سعد محمدی شرکت مس شرکت معظمی و بی‌نظیری است چراکه تنها شرکتی است که اختیار ماده اولیه‌اش را دارد.
مدیرعامل شرکت مس در پایان خطاب به مدیران و روسای مجتمع مس سرچشمه و شهربابک گفت: احترام به شایسته‌سالاری، توانمندی و داشتن شخصیت حرفه‌ای در طول دوره کاری‌ام حائز اهمیت بوده است و به آن اعتقاد قلبی و عملی دارم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد