سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیرعامل گل گهر تاکید کرد؛

نیروی انسانی متخصص و معادن و صنایع معدنی دو مزیت و دارایی با ارزش گل گهر

نیروی انسانی متخصص و معادن و صنایع معدنی دو مزیت و دارایی با ارزش گل گهر
پایگاه خبری معدن نیوز - جمشید ملارحمن در آستانه آیین معارفه و حضور در مجتمع گل گهر گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دارای دو مزیت نسبی است که یکی سرمایه ارزشمند نیروی انسانی متخصص، صادق و با انگیزه و کارگران زحتمکش و پر تلاش بوده و دیگری معادن و صنایع معدنی به عنوان دارائی های با ارزش شرکت می‌باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز ملارحمن افزود: به اعتقاد اینجانب در کنار سرمایه های انسانی و کارکنان شرکت که مهمترین دارائی و ذخیره برای توسعه اشتغال و اقتصاد شرکت می باشند و به دست توانای آنها می توان از سرمایه های شرکت برای رسیدن به اهداف استراتژیک و توسعه ای در جهت نیل به توسعه اقتصادی کشور و منطقه استفاده کرد، مدیریت سیستمی به همراه انضباط کاری، افزایش تولید و گسترش فعالیت ها، اصلاح فضای کسب و کار، بالا بردن سطح زندگی و معیشت کارکنان و رفاه کارگران از اصلی ترین اهداف ماست.

ملارحمن لازمه تحقق اهداف عالی شرکت را در گرو رضایتمندی و ارتقاء سطح زندگی کارکنان دانست و گفت: کارکنان گل گهر با داشتن کارنامه درخشان در زمینه های تولید، رکورد زنی و حفظ فضای کسب و کار، شایسته هر گونه توجه و ارتقاء شرایط کاری می باشند و به امید خدا این مهم، وجه همت اینجانب است.

وی اظهار داشت: طبیعی است گل گهر دارای پتانسیل و قابلیت بسیار بالا است که در تمام زمینه های تولید، توسعه، پژوهش، اشتغال و صرفه اقتصادی می بایست سرآمد بنگاههای اقتصادی کشور باشد.
مدیرعامل گل گهر در مورد انجام مسئولیت های اجتماعی نیز گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی در منطقه، استان و شهرستان، توسعه فعالیت های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های صنعتی و اقتصادی از اولویت های کاری و برنامه های اصلی است و با اهتمام جدی به مسئولیت های اجتماعی شرکت عمل خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد