آلومینیوم و مس

مس سونگون نقش مهمی در اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان منطقه دارد

مس سونگون نقش مهمی در اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان منطقه دارد
پایگاه خبری معدن نیوز - حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه ۸ خردادماه در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر پتانسیل‌های معدنی استان گفت: باید از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، امام‌جمعه تبریز با اشاره به استقبال مردم و مسئولان استانی از انتخاب سعد محمدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت مس گفت: راه‌اندازی کارخانه ذوب مس سونگون با رعایت تمام مسائل زیست‌محیطی و مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری است و در این راستا بر اجرای طرح‌های معدنی و صنعتی با حفظ محیط‌زیست تأکید کرده‌ایم.
آل هاشم با اشاره به این‌که طی چند سال گذشته تکمیل زنجیره تولید و احداث کارخانه ذوب در مجتمع مس سونگون به خاطر مشکلات محیط زیستی متوقف‌شده بود اظهار داشت: با تکنولوژی‌های جدید و به‌روز دنیا در حوزه مسائل زیست‌محیطی، می‌توان مسائل و مشکلات زیست‌محیطی را حل کرد.
آل هاشم با اشاره به اینکه استفاده از فن‌آوری‌های نوین در مس سونگون ضرورت دارد، گفت: مس سونگون فرصت توسعه برای منطقه است و باید برکات و منافع اقتصادی، توسعه‌ای و اشتغال‌زایی این نعمت خدادادی باعث رونق اقتصادی استان شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد