صنایع معدنی

وزیر صمت؛

ظرفیت فولاد ۲ برابر و آلومینیوم و مس ۱.۵ برابر نیاز کشور است/ وزارت صمت برای تحقق شعار سال ۷ محور و ۲۶ برنامه تدوین کرده است

ظرفیت فولاد ۲ برابر و آلومینیوم و مس ۱.۵ برابر نیاز کشور است/ وزارت صمت برای تحقق شعار سال ۷ محور و ۲۶ برنامه تدوین کرده است
پایگاه خبری معدن نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: توسعه و تعمیق ساخت داخل، طراحی و ساخت قطعات وارداتی از مهمترین برنامه های این وزارتخانه در سال ۹۸ است که برای تحقق آن نقش بخش خصوصی پررنگ است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رضا رحمانی در نشست هم اندیشی با صنعتگران و سرمایه گذاران ورامین افزود: برای تحقق شعار سال و رونق تولید هفت محور و 26 برنامه تدوین شده است که برای اجرای دقیق آن تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: در فولاد 2 برابر، آلومینیوم و مس 1.5 برابر، کاشی و سرامیک و سیمان بیش از 2 برابر نیاز کشور تولید داریم.

رحمانی تعطیل نشدن تولید، حفظ اشتغال و تولید موجود و میدان داری تشکل های بخش خصوصی را مهم برشمرد و گفت: طی روزهای اخیر جلسات مستمری با انجمن ها و تشکلهای بخش خصوصی از جمله سیمان، سنگ آهن، کاشی و سرامیک، سرب و روی برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شعار سال و عزم تولیدکنندگان داخلی، حمایت مجلس و برنامه های دولت، مانع رسیدن دشمن به اهدافش خواهیم شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعالان اقتصادی خواست از سرمایه گذاری بر روی اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز کشور پرهیز کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد