فولاد و آهن

به گزارش معدن نیوز؛

تعطیلات عید فطر رونق معاملات صادراتی بیلت ایران را کم کرد/ پیش بینی تضعیف تقاضا پس از تعطیلات به دلیل کاهش قیمت قراضه وارداتی به ترکیه

تعطیلات عید فطر رونق معاملات صادراتی بیلت ایران را کم کرد/ پیش بینی تضعیف تقاضا پس از تعطیلات به دلیل کاهش قیمت قراضه وارداتی به ترکیه
پایگاه خبری معدن نیوز - با توجه به جشن عید فطر در سراسر جهان، بازار صادرات بیلت ایران در هفته گذشته کم رونق بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با این حال یکی از تولیدکنندگان پیشرو در تولید بیلت در ایران 30 هزار تن بیلت به بهای 390 دلار فوب بنادر ایران را به فروش رسانده است. حمل این محموله برای اواخر ماه ژوئن برنامه ریزی شده است.

پیش بینی می شود پیشنهادات خرید بعد از تعطیلات نیز ضعیف باشد. البته برخی اخبار حاکی از پیشنهاد فروش بیلت و حمل آن برای ماه آگوست است.

در ماه های اخیر برخی تولیدکنندگان بیلت ایران محموله های خود را به بهای 380 دلار فوب فروخته اند.

براساس برخی ارزیابی ها، دلیل اصلی پیش بینی تضعیف تقاضا و کاهش معاملات تجاری پس از تعطیلات عید، قیمت های وارداتی قراضه به ترکیه است. هفته گذشته قیمت واردات قراضه به ترکیه با 8 تا 10 دلار افت همراه شد و انتظار می رود روند کاهشی پس از تعطیلات نیز تداوم یابد که به نوبه خود بر تقاضای بازار تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت قراضه وارداتی به ترکیه به دلیل نبود معاملات کاهش یافته است و ارزیابی می شود قراضه وارداتی از آمریکا به 304 دلار در هر تن CFR ترکیه برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد